Kebaikan dan keburukan Asus Zenfone 5

kekuatan dan kelemahan Asus Zenfone 5

Asus mempunyai kesan yang bagus di pasaran Indonesia . Serta pelancaran Asus Zenfone 5 Yaitu berita yang menarik untuk Pemakai telefon pintar di Indonesia. Asus pengeluaran mudah alih Yaitu bagus dan bermanfaat. Semak Lebih dan kekurangan Asus Zenfone 5:

Lebih Asus Zenfone 5:

1. Asus Zenfone 5 kamera yang bagus

perkara pertama yang saya suka mengenai Asus Zenfone 5 Yaitu ciri kamera. Kualiti imej di kamera menangkap Asus Zenfone 5 dengan bagus walaupun tak bagus. Berikut Yaitu contoh imej kamera

Imej cahaya


Gambar-gambar sebelum matahari terbenam


2. bunyi ciri Pembatalan

Asus Zenfone 5 ciri-ciri bunyi membatalkan lebih bagus daripada Samsung Galaxy Note II. Peranti ini dibuat di apa-apa tips yang membagikan bunyi yang jelas. Terdapat dua mikrofon di peranti dan berdekatan mikro USB jack.

3. Terdapat ram memori 2GB

Berita bagus Yaitu bahawa Asus Zenfone lengkap dengan ram memori 2GB dan memori ruang storan dalaman Zenfone Asus menyediakan pilihan 8GB 16GB.

4. Bateri yang cukup bagus

Asus Zenfone 5 juga menawarkan bateri dengan bahan yang cukup tenaga penstabilan di mod siap sedia. akan tetapi bila kita peminat permainan video keupayaan samsung hayat bateri boleh bertahan Anemia daripada 4 jam.

Asus Zenfone Cons 5

1. Kepanasan

seperti biasa setiap peranti Android sentiasa mempunyai masalah ini, dan juga Asus Zenfone 5.

2. ciri penceramah utama yang tak menggalakkan.

ciri di pembesar suara di Asus Zenfone 5 tak cukup bagus, kita wajib menumpukan perhatian untuk mendengar bila kita memakai pembesar suara. Untuk memasuki mod speaker normal tanpa sebarang masalah.

3. Ia mengambil masa yang lama untuk mengecas bateri.

di Asus Zenfone 5 Mengecas bateri mengambil masa yang lama.

Di atas Yaitu beberapa kelebihan dan kelemahan Asus Zenfone 5, terma kesimpulanya ciri-ciri komputer Asus Zenfone 5. setelah itu, Asus Zenfone 5 Yaitu kuasa yang Telefon pintar Yaitu layak untuk mampu dan layak untuk diambil kira.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Kebaikan dan keburukan Asus Zenfone 5 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP