bagaimana untuk membaiki bermain kedai kesalahan

Bagaimana untuk menetapkan Store Main


Google Store bermain Yaitu Disorientasi satu Software yang paling penting di peranti mudah alih Android seperti telefon pintar dan tablet. Sejak Store Main Yaitu tempat untuk memuat turun Software dan permainan kegemaran kita Serupa ada dengan cara percuma atau berbayar. Namun, bagaimana bila Store Main kita tiba-tiba gagal? pasti akan membuat kita pening. tak Mengakses, atau tak boleh dimuat turun. Berikut Yaitu beberapa tutorial untuk menetapkan Store Main yang Store ralat

4 Main boleh menyebabkan kesilapan
  • masalah dicache di Gedung Play.
  • Masalahnya Perkhidmatan cache di Store Main.
  • menyelaraskan akaun Google kita atau masukkan akaun yang Disorientasi.
  • mod turun pengurus dilumpuhkan.
setelah itu bagaimana? memperbaikinya

di sini Yaitu langkah demi langkah panduan untuk mengatasi:

1. Kosongkan cache dan data cache dan Uninstall Google Play Store kita .

Langkah pertama untuk menetapkan Store Main Cuba untuk membersihkan Play Store cache kita. Berikut Yaitu tutorial
kepada "Setting" ► telefon kita pilih "Software" atau "pengurusan permohonan" (pilihan bergantung kepada jenama telefon yang kita gunakan). setelah itu, pilih "Google Play Store". A menu dengan "berhenti Force", "Nyahpasang Kemas di ini", "Data Clear", dan "Clear Cache".


  • di ini mengosongkan cache di Google Play Store dengan menekan butang "Clear Cache"
  • Kedua-dua memadam data yang disimpan dengan menekan kedai bermain "memadam data"
  • Kemunia tekan "Update padam"
ikuti langkah-langkah langkah di atas untuk melonjakkan Google . Walau bagaimanapun, bila di atas tak berfungsi cuba langkah 2 di bawah.

2. Kosongkan cache perkhidmatan Google.
Pergi ke "Tetapan" menu ► "Apps", ulang langkah # 1 di atas, akan tetapi kali ini di "Perkhidmatan Google Play"

3. Tetapan penyegerakan akaun Google kita lagi.

kita boleh memadam akaun Google kita dengan tutorial yang berikut
pergi ke "Tetapan" ► "Akaun" "Google" ► aset dipilih akaun yang kita gunakan akaun yang Serupa di Google bermain dan klik "Buang". Apabila kita memadam akaun kita Bagaikan Mulakan semula telefon pintar kita. Selepas mengebut semula, sync semula akaun Gmail kita dengan pergi ke "Tetapan", "Akaun" ► ► "Tambah Akaun" ► "Google" . kita boleh berlari kembali di Google Play Store. bila langkah-langkah ini masih tak boleh, maka langkah seterusnya.


4. Periksa "Download Manager" sudah di mod pengaktifan.


Betulkan Google Play Store ditetapkan yang akan diaktifkan di "Download Manager" dengan Mengakses "Tetapan" "permohonan" ► atau "App Man "kagerlik" Semua Apps " setelah itu tatal ke bawah sehingga kita melihat" Download Manager " biasanya terletak di bahagian bawah. Melaksanakan set Enable "Download Manager". Sekarang kita telah diselesaikan kesilapan Play Store Google

Related posts:.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to bagaimana untuk membaiki bermain kedai kesalahan temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP