Bagaimana untuk menyelesaikan kesilapan penyegerakan di telefon pintar

Bagaimana untuk menetapkan penyelarasan di telefon pintar

Adakah kita Sempat mendapati di mana telefon Android kita tiba-tiba tak boleh diselaraskan kepada perkhidmatan di akaun Google kita apabila kita telah berkali-kali menekan butang segerak?
Sync akaun di Google Yaitu sangat penting kerana ia memberi kesan kepada pengurusan kenalan nombor telefon kita, jadual kita di kalendar telah ditetapkan, data imej yang telah disimpan di Picasa dan senarai e-mel kita. Sudah tentu, bila data tak boleh disegerakkan ke telefon kita. kita akan Jadi sangat terganggu di tugas melaksanakan seperti Interaksi pelanggan atau melihat senarai jadual kerja kita dan data yang tak boleh didapati di telefon.

akan tetapi mungkin ini tak mengganggu bila kita mempunyai komputer riba yang kita membawa mana-mana, akan tetapi di Masa moden Yaitu semua yang boleh diisi di Yaitu Disorientasi satu daripada telefon kita. Jadi, dari segi penyegerakan data akaun Google Yaitu sangat penting, kerana kedai-kedai akaun Google semua data penting kita mengenai kerja dan lain-lain.

Penyelesaian masalah ini menetapkan kesilapan penyegerakan di akaun Google kita, terdapat dua tips, kita mempertimbangkan tips-tips berikut:

1 .tips pertama

tips pertama mungkin berkata tips yang sangat mudah. Kerana kita hanya Menghentikan telefon kita, setelah itu tunggu beberapa minit dan hidupkannya semula. Walau bagaimanapun, bila kaedah ini masih tak Bisa menyelesaikan masalah penyelarasan di telefon kita, kita boleh menjalankan perkara berikut:
  • perkhidmatan Matikan data telefon kita
  • Matikan telefon
  • Mengenang kembali telefon kita
  • Aktifkan data telefon kita
  • setelah itu cuba untuk menekan akaun google penyelarasan yang kita

akan tetapi kita yang mungkin tak tahu bagaimana untuk Menghentikan perkhidmatan data di telefon mudah alih di sini Yaitu bagaimana, menurut tips ini yang saya gunakan di telefon pintar Android Samsung komen 4. mungkin tips berikut berbeza daripada peranti Android lain.
  • Buka menu tetapan atau menetapkan
  • Pilih menu rangkaian
  • setelah itu sentuh kotak semak untuk perkhidmatan lokasi data kembali OFF
  • setelah itu tunggu beberapa di dan setelah itu nyalakan perkhidmatan lokasi data di

2. Bagaimana dua

Walau bagaimanapun, bila di atas masih tak berjaya, langkah-langkah yang wajib kita lakukan Yaitu untuk menaip memberi akaun Google tanpa penyegerakan di telefon kita, tips yang berikut:
  • untuk menguruskan
  • Pilih akaun
  • pilih dan klik di alamat e-mel Google kita berikan di telefon
  • Selepas log masuk ke akaun Google kita, sila klik di gambar tiga mata di sudut kanan atas dan pilih "memadam akaun"

Seusai akaun Google kita dipadamkan, cuba plug dengan Wi-Fi percuma dan Wi-Fi untuk memastikan sambungan yang betul ke internet. setelah itu, kembali dan cuba more menu kembali di akaun kita ke akaun Google kita dan sync lagi.

isu penyegerakan ralat ini berlaku di beberapa peranti Android lain.


bila kita memakai peranti Android yang saya gunakan di artikel dan sync ini kesilapan dan Menelusuri penyelesaian. Sila berkongsi maklumat di komen, Jadi ia akan Jadi sangat bermanfaat untuk Pemakai Android dengan peranti yang berbeza, dan berkongsi proses kita Yaitu bermanfaat untuk Pemakai Android kontrak lain.

Kerana beberapa peranti Android dengan paparan menu dan tips-tips yang berbeza, Jadi di mengatasi masalah penyegerakan juga sedikit perbezaan

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk menyelesaikan kesilapan penyegerakan di telefon pintar temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP