Asus Zenfone 2: Tips untuk menukar tema dan ikon

Tukar skrin Asus Zenfone 2 setiap keinginan kita



perubahan skrin Asus Zenfone 2 per dikehendaki kita

kita tahu telefon ini, dengan Asus Zenfone 2, yang kita tahu Yaitu telefon pintar dengan kami Android mengurus manakala organ-organ boleh muat mewah telefon pintar yang tinggi. Walaupun Asus Zenfone 2 boleh dikatakan mempunyai harga yang lebih murah daripada telefon di kelasnya, akan tetapi ciri-ciri ini boleh didapati untuk disesuaikan dengan telefon mewah seperti Samsung S5. Ciri-ciri kamera yang ada di Asus Zenfone 2 juga agak bagus untuk mewujudkan imej.

Asus ZenFone dua peranti boleh bercakap telefon telefon pintar di mewah mewah, mengapa premium? Ya, kerana banyak kelebihan dan ciri-ciri yang terdapat di telefon bimbit ini.

Selain ciri-ciri dan organ-organ di Asus Zenfone 2 kayanya Anemia menarik bila kita tak menambah sentuhan sedikit untuk menukar paparan di telefon pintar seseorang.

di Asus Zenfone 2 kita boleh juga menukar Loh rupa skrin, menu atau ikon untuk membuat ia kelihatan lebih bagus dan lebih sejuk. Perbezaan di Asus Zenfone 2 menyediakan ciri-ciri semula Jadi yang berfungsi untuk menukar rupa skrin telefon kita Jadi lebih menarik tanpa wajib memuat turun dari Software pihak ketiga seperti Software pelancar lain, akan tetapi sudah tentu Software lalai di Asus Zenfone 2 mempunyai had untuk mengubah paparan.

Berikut Yaitu tips untuk menggantikan menukar tema paparan dan ikon Asus Zenfone 2:

lama-klik di kawasan kosong di skrin di muka depan . kita akan dapati beberapa pilihan pop up (dan boleh memilih apa yang kita mahu untuk mendapatkan melihat adat), dan di barisan tengah Yaitu di mana kita akan Menelusuri tetapan untuk menukar tema atau ikon.

Pilih apa yang kita mahu berubah, dan kita akan Menelusuri beberapa pilihan lalai. Sentuh Disorientasi satu ikon untuk memohon pek ikon atau topik Eksklusif, dan paparan dengan cara automatik akan berubah mengikut pilihan kita.

selain itu, bila kita bosan dengan pilihan tema dan ikon telah disediakan oleh Asus Zenfone 2, kita juga boleh menambah pilihan tema dan simbol tersedia atas PlayStore. Hanya memuat turun ikon dan pakej tema yang ada dan kita boleh menambah kepada senarai topik terpilih di Asus Zenfone, akan tetapi banyak pilihan tema kita boleh menetapkan yang membuat kita tak berasa bosan dengan rupa Asus Zenfone. kita.

Satu lagi kelebihan disediakan di yang berubah-ubah Asus muka skrin ZenFone 2 kita boleh mereka bentuk atau membuat tema kita sendiri mengikut keinginan kita sendiri, dan meliputi keputusan tema reka bentuk kita untuk memilih tema kita Asus ZenFone 2.

Bagaimana di atas akan Jadi bermanfaat untuk kita bila kita bosan dengan rupa skrin itu sahaja. kita serta-merta boleh menukar rupa skrin kita dengan keinginan kita dengan hanya beberapa minit.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Asus Zenfone 2: Tips untuk menukar tema dan ikon temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP