Tips Mudah di Bagaimana untuk Mencantikkan Android Display

Bagaimana untuk Mencantikkan Android - mempunyai telefon pintar Yaitu satu perkara yang boleh Jadi agak berbeza. Tujuannya Yaitu berbeza di sini Yaitu bahawa kalian boleh menambah Software pihak ketiga sebanyak mana yang kalian mahu, yang terdiri daripada mengubah suai perubahan asas untuk menjalankan mod penuh.

Nah, ini artikel ELBAIHAKI Website akan berkongsi untuk pemula yang ingin melonjakkan atau mencantikkan rupa Android.

Ingin tahu tips seh lakukan? Well, pertimbangkan tips untuk mencantikkan rupa Android berikut untuk mendapatkan lebih banyak cinta dengan telefon kesayangan kalian.

Juga Baca:

  • 3 Permainan Naruto Untuk Android Terkini 2015
  • 5 Tips tips Berkuasa Penjimatan bateri Android
  • Ini Yaitu Permainan Guide Android Adventure Gallery 2015
1. Mencantik dengan tema atau kertas dinding Hayati
tips pertama kita menukar Dapa Yaitu Etos menyerupai iphone tema android, Blacberry atau tingkap 8. Semua yang kalian tahu sudah boleh didapati dengan cara percuma di pasaran android. Kami juga mudah menukar penampilan mereka menyerupai tema android versi android terkini, Lollipop. kalian hanya downoad Launcher di Google Play Store.

Launcher Yaitu suatu Software android yang boleh mengubah skrin utama telefon pintar android kalian dengan pelbagai tema yang telah sedia ada. Pelancar yang paling popular di kedai permainan google Yaitu Go Launcher EX. Permohonan ini Yaitu pelancar yang paling di permintaan oleh mania android.

Go Launcher Pemakai memanjakan dengan kemudahan operasi menjadikannya sangat bermanfaat untuk pemula yang baru untuk permohonan ini. selain itu, Go Launcher EX juga mempunyai beratus-ratus tema yang tersedia, kalian tahu. kalian boleh memuat turun tema bagus dari pelancar mana sahaja di kedai permainan google dengan mudah.

Tips Mudah tips Mempercantik Tampilan Android

Muat turun Android Permohonan Go Launcher EX

Sebaik sahaja kalian telah selesai memasang pergi Pelancar EX di android, kalian boleh terus Menelusuri tema di want sudah tersedia di Go Launcher EX.


Sebenarnya terdapat banyak lagi pelancar sudah ada, kalian boleh Menelusuri di google bermain format pelancar. Selain memakai tema, kalian juga boleh memakai Wallpapers Hayati bila kalian tak mahu memakai pelancar.


Muat Turun set Wallpaper Cantik

2. mencantikkan kenalan melihat
di asasnya android sedia ada dengan Software piawai untuk melihat kenalan Yaitu sangat mudah dan Anemia selesa., serta juga dan sangat standard. kalian boleh mencantikkan dengan perubahan kenalan Etos abah-abah Go Hubungi. Live kenalan yang kalian taipkan di play google medan carian, kalian akan dipersembahkan dengan beberapa Etos Interaksi yang boleh dipilih mengikut kehendak kalian. Contohnya Yaitu Go Hubungi EX.
Tips Mudah tips Mempercantik Tampilan Android

Muat turun Permohonan Go Hubungi EX

3. Mencantik dengan beralih SMS
Sekiranya sms tapilan Yaitu yang paling digemari oleh Androiders, kerana paparan huruf dan emotikon yang sangat comel dan lucu. kalian boleh mengambil kesempatan daripada Software yang menyediakan SMS Go kelihatan cantik di teks merah jambu dengan font yang indah juga. kalian boleh memuat turun Software itu di sini.
Tips Mudah tips Mempercantik Tampilan Android

Muat turun App Go SMS Pro

4. Mencantik dengan mengubah rupa keyboard
Keyboard Yaitu suatu Software android yang bermanfaat untuk menyediakan data input di bentuk nombor, huruf, dan karater lain. Papan kekunci juga sering dirujuk oleh keyboard Maya. Papan kekunci maya biasanya mempunyai kelebihan berbanding qwerty slaid keyboard / qwerty, sebahagian daripada mereka boleh memberi ramalan Ungkap (sabda cadangkan), pembetulan automatik (auto betul) dan Bisa sapu. Contohnya seperti SwiftKey, pergi papan kekunci, papan kekunci pintar dan banyak lagi.

Tips Mudah tips Mempercantik Tampilan Android

Muat turun keyboard Permohonan SwifKey

5. Menukar paparan fon
font Yaitu jenis atau gaya huruf yang sering dipaparkan di teks android. Untuk Bisa untuk menukar fon diperlukan Capaian akar, menyimpan ia hanya ada juga yang tak wajib seperti permohonan Fontomizer dikhaskan untuk peranti Samsung Galaxy. untuk mereka yang tak mempunyai HP Bagaikan tambahan kepada Samsum Galaxy, Berguru Root Yaitu ya!
tips Mempercantik Android

Muat turun Permohonan bergaya Font

demikian, ia Yaitu sangat mudah bukan? Jadi tak wajib bimbang dan Galat sekali lagi untuk mencantikkan rupa Android kalian. Hanya ikuti tips mudah mempercatik tips untuk melihat android yang saya berkongsi ini. Mungkin bermanfaat untuk sesiapa yang Andorid DIY dan berjaya ya!

Tags: bagaimana untuk memperbaiki android kalian tanpa akar, bagaimana untuk mencantikkan android KitKat, bagaimana untuk mencantikkan android yang telah di akar, bagaimana untuk memperbaiki android kalian sudah di akar, bagaimana untuk memperbaiki android kalian tanpa pelancar, bagaimana untuk mencantikkan android gingerbread, bagaimana untuk mencantikkan android penampilan, mencantikkan android dengan Xposed, mencantikkan rupa ics android, bagaimana untuk mencantikkan rupa facebook, bagaimana untuk mencantikkan android rupa tanpa pelancar, bagaimana untuk mencantikkan rupa android gingerbread, bagaimana untuk melonjakkan android penampilan sudah di akar, bagaimana untuk mencantikkan rupa android KitKat, bagaimana untuk melonjakkan android rupa tanpa akar, bagaimana untuk mencantikkan rupa wordpress

mudah Tips bagaimana untuk mencantikkan Android paparan Rating: 4.5 Posted By : Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Tips Mudah di Bagaimana untuk Mencantikkan Android Display temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP