Ini Yaitu 17 Permainan serupa Android DOTA di 2016

permainan seperti DOTA - di masa ini banyak permainan seperti DOTA untuk Android dan IOS telefon pintar. Siapa yang tak tahu permainan DOTA itu? Permainan DOTA sendiri Yaitu permainan genre Multiplayer talian Pertempuran arena atau lebih dikenali Bagaikan permainan MOBA masih primadona sendiri untuk permainan PC.

Permainan DOTA Yaitu singkatan Defense of the Ancients yang memerlukan kalian untuk berfikir semasa bermain. kalian juga dikehendaki untuk memakai pemikiran yang sangat matang, kelajuan tangan ketepatan dipercayai dan bila memilih Agresi terhadap lawan yang datang.

Lihat juga: Ini Yaitu Permainan Guide Android Adventure Gallery 2015
MOBA permainan seperti Dota jenis ini, kalian boleh bermain untuk melegakan tekanan atau menghabiskan masa lapang dengan rakan-rakan di rumah atau pejabat. Pertimbangkan beberapa permainan berikut seperti DOTA di Android diperlukan untuk bermain.

set Permainan DOTA yang Serupa di Android dan iOS Terbaru 2015

1. Heroes of Order & Chaos
Daftar Game MOBA Terbaik Mirip DotA di Android dan iOS
permainan seperti DOTA di Android peratama Yaitu Heroes of Order & Chaos. bila dengan cara kebetulan kalian sedang Menelusuri MOBA yang paling lengkap dan menyeronokkan untuk bermain, maka permainan Heroes of Order & Chaos Yaitu juara di senarai permainan seperti DotA ini.

userinterface Kualiti dan grafik yang menakjubkan nan rivet, bilangan wira tertinggi dan penggunaan kemahiran yang lebih strategik akan membuat Heroes of Order & Chaos ke di permainan MOBA yang memerlukan kalian ada dan bermain. Malangnya, semua yang wajib berubah dengan saiz kapasiti yang Yaitu permainan yang cukup besar di sekitar 1GB. kalian boleh menikmati permainan ini di platform iOS dan Android.

2. Heroes Legendary
Daftar Game MOBA Terbaik Mirip DotA di Android dan iOS
paling MOBA permainan Serupa DotA kedua ialah Heroes Legendary. Heroes legenda mempunyai banyak wira dan 3 sistem trek yang membolehkan kalian untuk mengawal semua wira. Apabila mod kempen di permainan MOBA ini teradapat sehingga 30 perlawanan atau peta yang akan melayan kalian. wira legenda boleh dimuat turun dengan cara percuma (percuma) dan boleh digunakan di Android dan iOS.

3. Plants War
Daftar Game MOBA Terbaik Mirip DotA di Android dan iOS
Tumbuhan Perang Yaitu sangat berbeza daripada MOBA permainan lain kerana kalian hanya boleh bermain dengan satu lorong sahaja. permainan konsep DotA di Android Yaitu untuk memusnahkan pangkalan musuh dengan melepaskan gigil dan menara.

Walaupun tak ada banyak pilihan di Perang Plant wira, akan tetapi permainan yang dibentangkan ia agak menarik dan mudah. Jadi, kalian boleh bermain dengan yang santai dan berseronok. MOBA boleh dimuat turun dengan cara percuma di Apple App Store dan Google Play Store.

4. nasib Forever
Daftar Game MOBA Terbaik Mirip DotA di Android dan iOS
Adakah kalian Sempat mendengar permainan OpenFeint kah? skor platform permainan pertempuran yang telah ada di hadapan Game Center dan Google Apple Main. Jason Citro Bagaikan pengasas OpenFeint Yaitu orang yang belakangFates Forever, permainan MOBA dengan cita-cita besar.

nasib Forever sebenarnya dibuat Eksklusif untuk tablet dengan pertimbangan berhati-hati untuk kegunaan serta ciri-ciri lain. Nasib Forever permainan tak dibuat oleh nafsu MOBA Dinamis dari PC ke telefon bimbit, akan tetapi lebih mementingkan pengalaman Pemakai. Bunyi yang sangat menarik bukan?

Malangnya, sehingga di ini nasib baru Forever disediakan untuk iOS di negara Norway sahaja. Seusai dibebaskan di peringkat global, nasib Forever juga boleh didapati untuk IOS dan Android. Ikuti tunedterus di Permainan di Asia untuk berita terkini mengenai nasib Selamanya.

Sebenarnya nasib Forever permainan telah disediakan di App Store Norway, dan telah melalui beberapa kemas di ini, Jadi tarikh keluaran tak lagi wajib tahu. Pasti akan Jadi menarik untuk melihat bagaimana nasib Forever bersaing dengan Heroes of Order & Chaos, diperkenalkan di di Mobile Permainan untuk genre MOBA. Nah, sekarang kita suka Bisa menikmati treler pendek nasib Forever dilakukan oleh sepasukan 8 orang, termasuk Jason.

5. Arena of Heroes
Daftar Game MOBA Terbaik Mirip DotA di Android dan iOS
permainan seperti DotA di Android dan iOS kelima Arena of Heroes. Keungguland dan permainan tersendiri kali MOBA ia boleh dimainkan dengan mudah, kerana ia sudah memakai berasaskan belok sistem.

Strategi Permainan yang agak popular untuk iOS dan Android akan membolehkan kalian untuk memilih 35 wira yang sangat unik dengan jenis Agresi yang berbeza juga. Juga mendapatkan permainan ini dengan cara percuma dan boleh dimuat turun di Store Main Google dan Apple App Store.

6. Solstice Arena
Daftar Game MOBA Terbaik Mirip DotA di Android dan iOS
permainan seperti DOTA di Android kedua Yaitu Solstice Arena. Satu lagi kes MOBA permainan seperti DotA lebih boleh menghabiskan satu jam untuk satu perlawanan. Solstice Arena direka untuk melengkapkan di tempoh hanya kira-kira 10-15 minit.

Solstice Arena mempunyai gigil, hanya wira dan menara supaya kalian lebih bagus boleh memberi tumpuan kepada menyembelih wira musuh. kalian di musim bunga dengan MOBA mudah akan tetapi masih mempunyai unsur strategi untuk mencuba output Solstice Arena Zynga.

7. Heroes of Destiny
di permainan seperti DOTA satu ini, kalian akan mengawal Bagaikan pengerusi kumpulan wira selepas Darkness menyerang Kerajaan Lerona. Jadi ia Yaitu diramalkan bahawa misi itu Yaitu di Heroes of Destiny Yaitu untuk menyelamatkan dunia dari kejahatan yang dilakukan oleh Kegelapan itu.

di setiap wira watak di kumpulan kalian mempunyai kemahiran yang berbeza yang boleh digunakan untuk mengalahkan musuh dan misi lengkap satu demi satu.

Heroes of Destiny mempunyai beberapa elemen RTS (Real Time Strategy) dengan sokongan daripada gaya permainan Action-RPG. Well, Bagaikan maklumat, setiap misi di permainan ini kalian boleh semula kembali, ya mungkin digunakan untuk merampas barang-barang / barang-barang yang tak mempunyai masa di peringkat sepanang untuk membawa kalian akan pergi melalui di permainan.

8. kesombongan
Daripada banyak permainan yang serupa dengan DOTA. Boleh dikatakan Permainan kesombongan Yaitu permainan yang mempunyai grafik yang licin dan permainan yang benar-benar hebat dan menyeronokkan untuk bermain, permainan ini yang patut ubat pemain berpuas hati dengan versi permainan mudah alih yang dimainkan.

pengeluaran Bagaikan permainan DOTA, di sana juga peranan wira kesombongan pelbagai pilihan yang boleh kalian pilih sokongan, membawa wira, dan kapal tangki. Item di permainan ini juga sangat lengkap, Bagaikan contoh, terdapat barang-barang untuk Agresi asas, pertahanan, Agresi sihir, periuk, perangkap, dan sebagainya.

Permainan Quest kesombongan tugas kalian Yaitu semata-mata untuk memusnahkan kristal yang ada di semua kem musuh, kalian boleh mengukuhkan wira yang dipilih dengan membeli barang-barang yang telah diperuntukkan dengan memakai emas. Emas itu sendiri, kalian boleh mendapatkan dengan membunuh minion yang (rayap) atau musuh hero. Permainan ini akan berakhir bila Disorientasi satu daripada kristal Yaitu di asas yang musnah kedua-dua pihak telah musnah. Well, untuk kalian yang ingin mencuba, kalian boleh memuat turun dari Google Play Store .

9. Soul of Legends
Permainan serupa DOTA versi mudah alih ini Yaitu satu-satunya permainan yang hanya membawa perjuangan 2 vs 2, manakala folder yang Yaitu di permainan ini, termasuk yang agak besar . Terdapat dua laluan utama yang sentiasa dijaga oleh menara di tengah, ada apa-apa tempat untuk hutan pertanian rayapan.

Seperti permainan MOBA lain, Soul of Legends juga mempunyai pelbagai barangan yang kalian boleh gunakan serta pelbagai kemahiran khas untuk setiap wira yang berbeza. Lebih banyak kalian bermain, permainan ini Yaitu misi yang lebih menarik.

10. The Arena Witcher Battle
permainan seperti dota seterusnya Yaitu The Arena Battle Witcher, lebih dikenali dengan TWBA permainan pertama MOBA dari siri permainan The Witcher Yaitu agak popular di PC dan konsol platform. di permainan ini, kalian tak wajib melalui trek di arena folder pertempuran. Oleh kerana matlamat utama Yaitu untuk menuntut dan mangkuisisi 2 menara yang berada di arena pertempuran.

perjuangan akan bermula di 3 musuh dan dua daripada rakan-rakan kalian sudah bersedia lebih arena. untuk kalian peminat siri The Witcher, ia seolah-olah kalian mesti cuba permainan ini menarik sekarang.

Mari, lihat juga artikel yang menarik permainan android pilihan berikut:
  • 3 Permainan Zombie Android Offline Top
  • 10 Permainan Android Girls Percuma 2015
  • 4 simulasi Permainan Pemacu di Android Best 2015
  • Gameloft Android Permainan Top 3 Prioriti
11. Dinamis Dota
Di sini Yaitu permainan seperti DOTA untuk android yang sangat menarik dan menyeronokkan untuk bermain. Mobile Permainan Dota Yaitu permainan sengaja dilabel Mobile Dota oleh pemaju. Permainan ini sudah pasti sangat lengkap dengan sejuk wira super dan kemahiran penuh.

di Kereta permainan Dota terdapat sekitar 40 lebih superhero yang boleh kalian gunakan, walaupun superhero akan sentiasa dikemas di ini oleh pemaju. Jadi jangan terkejut bila permainan ini Dota Mobile juga akan membentuk satu pasukan dan dengan pasukan DOTA yang kalian buat akan Jadi lebih kuat supaya setelah itu boleh mengalahkan pasukan DOTA musuh lain. Dan permainan ini kereta Dota juga termasuk di Disorientasi satu ringan android permainan DOTA.

12. Hero Picker untuk Dota 2
Hero Picker untuk Dota 2 Yaitu permainan atau lebih bernilai Menyebut permohonan untuk membantu kalian di memilih wira super yang terbaik untuk bermain DOTA. Terdapat begitu banyak superhero yang kalian boleh menusuk dengan hasrat dan keperluan strategi kalian, akan tetapi ia juga ditambah dengan Etos yang sangat bagus, ia pasti sesuatu permohonan untuk permainan DOTA satu ini akan membuat kalian lebih mahir di memainkan permainan DOTA yang 2.

Nah, sebelum kalian boleh bermain dota. Ia bagus untuk mencuba permohonan Hero Picker Untuk Dota 2. Bagaimana, kalian bermiant untuk Berguru mengenai teknik permainan tekni DOTA lebih mendalam dengan permohonan ini?

13. Heroes DotA Pertahanan
permainan seperti dota di android yang akan datang Yaitu permainan Heroes DotA Pertahanan, di mana kalian akan bermotivasi untuk bermain permainan ini Heroes DotA Pertahanan. Dan sesungguhnya bila kalian benar-benar gembira dengan permainan DOTA, permainan dikarenkan permainan Heroes DotA Pertahanan sebenarnya hampir Serupa dengan permainan asal DOTA.

Permainan Heroes DotA Pertahanan sengaja dibungkus dengan grafik yang luar biasa dan juga dibuat di huruf chibi-chibi. Terdapat begitu banyak superhero di Permainan Heroes DotA Pertahanan ini kalian juga akan mendapat varian berbeza kemahiran yang sangat berbeza, yang kemudiannya membuat permainan ini lebih dan lebih di permintaan oleh pencinta permainan DOTA itu.

14. tak Absah Goes Pertanian
Di sini Yaitu permainan seperti DOTA di android dilabel Void Goes Farming. Dilaporkan, permainan tak Absah baru-baru ini Goes Pertanian telah dikemaskini oleh pemaju dengan pelbagai ciri-ciri terkini dan unik, Bagaikan contoh, unit sekutu lebih, penuh dengan kemahiran, dan tahap laporan baru-baru ini bahawa kalian memenuhi di Void permainan Goes Pertanian ini.

permainan ini Yaitu begitu serupa dengan permainan DOTA 2, yang di ini popular di kalangan dunia permainan, kerana ia Yaitu permainan DOTA benar begitu banyak permintaan sehingga Sentero dunia, terutama pemain asal Indonesia sendiri. Well, untuk mereka yang datang untuk memuat turun permainan ini Void Goes Pertanian, hanya memuat turun Software di Google Play Store .

15. Kami Heroes - Born to Fight
permainan Yaitu benar-benar Serupa dengan DOTA ne android seterusnya permainan kami Heroes - Born to Fight. Permainan ini Yaitu Disorientasi satu permainan RPG yang begitu banyak dimainkan oleh pemain. Walaupun Kami Heroes - Born to Fight diklasifikasikan ke di permainan klasik, kerana permainan ini terdapat banyak watak-watak klasik, yang pasti membuatkan kita lebih berminat.

Well, lebih banyak kalian bermain permainan Kami Heroes - Dilahirkan untuk Berjuang dengan bergaya, setelah itu superhero yang kalian gunakan akan Jadi lebih kuat dan melonjakkan kemahiran. kekuatan kalian juga akan semakin Jadi besar, maka saat kalian melawan rasa kalian tak akan dikalahkan untuk mendapatkan kemenangan. Berpuluh-puluh superhero klasik bersedia untuk kalian untuk bermain permainan yang terbaik seperti dota awal.

16. Dota 2 Sniper Survival
permainan android seperti dota satu ini Yaitu Disorientasi satu permainan yang sangat menarik dan akan membuat shimmy adrenalin kalian Bagaikan bersenang-suka. selain itu, permainan Dota 2 Sniper Survival juga mengambil Disorientasi satu daripada watak-watak permainan DOTA 1 dan DOTA 2, iaitu karekater Sniper.

di permainan Dota 2 Sniper Survival ialah kalian dikehendaki Bisa menahan setiap Agresi zombi Dursila bersedia untuk menyerang kalian. kalian wajib tahu, bahawa permainan sebenar Dota 2 Sniper Survival Yaitu yang terbaru android permainan genre Serupa seperti DOTA, akan tetapi permainan ini Yaitu tak Anemia menarik dengan permainan DotA asal. Jadi, kalian wajib cuba bila sesungguhnya kita benar-benar pencinta dota mania.

17. Heroes of SoulCraft
paling serupa permainan dipanggil Heroes of SoulCraft dota terakhir. Permainan ini sebenarnya Yaitu permainan genre MOBA. Kebanyakan peminat Heroes of SoulCraft - MOBA memanggilnya dengan HOS singkatan. Permainan Wira SoulCraft Yaitu Disorientasi satu yang terbaik Arcade MOBA permainan di android sehingga masa ini. Datang tak lama lagi memusnahkan lawan kalian untuk mendapatkan pengiktirafan kalian yang lain.

permainan seperti DOTA Heroes of SoulCraft - MOBA ini Yaitu Disorientasi satu permainan yang disokong oleh gamplay penuh dengan tindakan dan taktik pasti sangat menarik. Begitu juga, permainan DOTA asal, kalian boleh juga memilih superhero haiwan kalian untuk memerangi musuh-musuh kalian.

Begitu juga, beberapa permainan seperti DOTA di Android yang kalian boleh bermain di alat Android dan iOS haiwan kesayangan kalian. bila kalian bosan dengan DOTA versi PC, ia boleh dihidupkan permainan yang kita dibincangkan di atas. Nasib bagus dan dilayan ya. permainan Nice!

Tags: permainan seperti dota luar talian, permainan seperti Dota 2, permainan yang serupa dengan DotA pc, permainan seperti dota untuk android, Glest permainan percuma seperti dota, permainan seperti dota, dota permainan miri di talian, permainan seperti dota, permainan seperti DotA, permainan yang serupa dengan DotA

Ini Yaitu 17 permainan yang Serupa Android DOTA di 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Ini Yaitu 17 Permainan serupa Android DOTA di 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP