Lupa BBM Perkataan laluan kita di Android

terlupa Perkataan BBM di Android


Lupa Perkataan laluan BBM di Android - mereka yang tak biasa dengan penggunaan perbualan ini? BBM atau Blackberry Messenger Yaitu Software chat memerlukan memakai alamat e-mel dan Perkataan laluan. akan tetapi bila satu hari kita membeli telefon baru dan wajib log masuk ke di untuk mengaktifkan tenaga, akan tetapi kita lupa Perkataan laluan atau Perkataan laluan

jangan bimbang bila ia berlaku, pengalaman saya sendiri di masa itu. Sekarang saya akan cuba untuk membantu kita Perkataan laluan Perkataan laluan atau oleh sebab bahan api kita boleh kembali. Saya memakai tutorial berikut akaun e-mel saya sendiri.

di sini untuk melihat akaun yang saya gunakan untuk e-mel "kiosgadgeter@gmail.com" jangan hack ya ..: p Akaun ini telah log masuk, akan tetapi saya akan log kembali untuk percubaan terlupa Perkataan laluan.


di kes terlupa Perkataan laluan BBM di Android mempunyai beberapa perkara yang wajib BBID kita boleh bekerja lagi, perkara-perkara yang wajib:

Email BBID Lama kita:
kita wajib mengingati alamat e-mel yang kita gunakan di BBID sebelumnya dan ini wajib aktif atau boleh dibuka. Kerana di proses untuk mendapatkan Perkataan laluan baru, BlackBerry akan email kepada kita pautan ke menu untuk mendapatkan semula Perkataan laluan kita.

Langkah 1: Buka Fuel Software


turun Langkah BBM permohonan pertama dipasang di Software kita supaya ia kelihatan mudah masukkan e-mel dan Perkataan laluan kita, seperti yang ditunjukkan di atas. Selain ID BlackBerry sedia ada dengan nama kita digunakan untuk Mengakses e-mel saya. di menu Paparan, sila klik di "Lupa Perkataan laluan?"

Langkah 2: Dapatkan e-mel pengesahan


Rajah 1 Yaitu tunggal selepas kita klik "Lupa Perkataan laluan?" di langkah pertama. di Rajah 1 BlackBerry ID input dengan nama Pemakai untuk alamat e-mel kita yang kita gunakan di bahan api kita sebelum dan menaip teks captcha dan klik hantar.

bila ia berjaya, BlackBerry akan menghantar pengesahan kepada alamat e-mel yang kita gunakan bahan api kita terlebih Dulu seperti yang ditunjukkan di Rajah 2.

Langkah 3: Mengakses e-mel dan mengesahkan

selepas BlackBerry untuk menghantar pengesahan kepada alamat e-mel kita, setelah itu buka dan pergi ke di akaun e-mel kita, dan Menelusuri pengesahan e-mel BlackBerry Bandela masuk e-mel kita. Oleh itu, kedatangan e-mel BlackBerry akan kelihatan seperti imej di atas dan klik pautan untuk menukar Perkataan laluan kita atau menetapkan semula bahan api baru kita.

Langkah 4: Masukkan Perkataan laluan baru atau Perkataan laluan BBM


selepas kita klik link kita telah menerima e-mel kita, ia akan pergi ke di menu untuk menukar atau menetapkan semula Perkataan laluan atau Perkataan laluan kita kerana di BBM. di menu ini, masukkan Perkataan laluan baru yang kita mahu. Selesai.

Langkah-langkah di atas, saya cuba untuk memakai Android dan kejayaan, akan tetapi untuk rakan-rakan yang ingin mencuba di peranti lain boleh membiarkan saya rasa yang Serupa .

Tips untuk menyimpan nama Pemakai dan Perkataan laluan akaun kita:

dari segi akaun simpanan yang memerlukan e-mel, nama Pemakai dan Perkataan laluan tak termasuk akaun bahan api sahaja, terdapat banyak akaun media sosial seperti Facebook, Twitter, dan lain-lain semua akaun memerlukan nama Pemakai, e-mel dan Perkataan laluan. Dengan pelbagai aktiviti yang kita pasti tak boleh ketinggalan dengan cara langsung semua hehehe .. Jadi saya ingin berkongsi beberapa tips yang boleh membantu Asa kita.

  • Buat akaun kita memakai Microsoft Excel dan setelah itu membuat lajur e-mel, nama Pemakai dan Perkataan laluan. Ia Yaitu satu masa apabila kita lupa data excel cukup terbuka hanya untuk mengelakkan lupa akaun kita.
  • bila kita tak mahu lakukan untuk cemerlang juga boleh memakai nota didapati di telefon pintar kita.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Lupa BBM Perkataan laluan kita di Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP