Bagaimana untuk Menghentikan papan kekunci teks ramalan Android

Bagaimana untuk Menghentikan papan kekunci teks ramalan Android

tips Menghentikan teks prediktif di keyboard Android



Buka ciri-ciri telefon pintar ramalan teks Android boleh didapati untuk pembinaan. Walau bagaimanapun, ada juga yang tak mahu memakai ciri ini, kerana terkadang-terkadang agak menjengkelkan.

Kerana walaupun ia ditubuhkan memakai Indonesia, terkadang-terkadang ramalan teks masih wujud beberapa kesilapan. Seperti apabila kita mahu menaip Ungkap "On" walaupun ia keluar supaya> "Jiran" nah .. Jadi sibuk. di artikel ini saya akan membincangkan bagaimana untuk menghidupkan ciri-ciri ini di telefon Android kita.

Bagaimana untuk Menghentikan ciri ini Yaitu agak mudah. Mengikuti tips:.

di pemasangan atau set-aliasing dipaparkan di sudut kanan atas, seperti yang ditunjukkan di bawah

tips Menghentikan teks prediktif android




di menu Tetapan, masukkan goto "sistem" supaya ia kelihatan seperti pemilihan imej di bawah. setelah itu pilih "languange dan input".

tips mengatur teks prediktif android


Pilih papan kekunci Samsung. Telefon yang saya gunakan di artikel ini dari Samsung supaya papan kekunci untuk dipilih di artikel Samsung papan kekunci ini. akan tetapi untuk Pemakai Android daripada Samsung biasanya nama papan kekunci> Android keyboard.

Menghentikan teks prediktif android


Pilih> "Teks ramalan", teks ramalan tunggal untuk luncurkan keluar.

menonaktifkan teks prediktif di android


Selesai di ini mempunyai teks ramalan di papan kekunci yang kita gunakan tak diaktifkan. bila kita mahu menghidupkan semula teks ramalan, ikuti langkah di atas dan menetapkan kembali operasi menajadi

Related posts:.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk Menghentikan papan kekunci teks ramalan Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP