Bagaimana untuk melanggan BBM di Android tanpa PC terkini 2016

Bagaimana untuk mendaftar BBM di Android tanpa PC terkini 2016

Rasul BlackBerry atau BBM Yaitu suatu Software untuk menghantar mesej atau berbual dengan Pemakai BBM lain. Penggunaan bahan api Negara Kanada pertama kali dikenali dari peranti Blackberry di Indonesia, dan semasa ia masih digunakan hanya untuk peranti Blackberry Pemakai, akan tetapi kali ini bahan api boleh digunakan untuk Android, iOS dan Windows Phone.

di penggunaan Software bahan api yang mereka perlukan Yaitu alamat e-mel semasa kita yang akan Jadi BBID. di artikel ini, kita akan membincangkan bagaimana Bagaimana dengan mudah dan Genjah mendaftar BBM di Android melalui telefon tanpa memakai komputer atau laptop.

Ini Yaitu caranya:

bila kita mempunyai e-mel, kita boleh terus mendaftar dengan Software bahan api terbuka, Jadi kemunculan kali tunggal asal kita Mengakses Software bahan api seperti yang ditunjukkan di bawah.

di menu ini, kita hanya boleh memasukkan nama, Perkataan laluan dan alamat e-mel untuk pendaftaran aktif. Selepas mengisi borang sila hubungi terus "Buat Akaun"

tutorial daftar bbm mudah dan Genjah

Sebaik sahaja kita menekan butang untuk klik akaun, setelah itu bahan api akan diminta untuk mengesahkan e-mel yang kita gunakan Yaitu betul? e-mel kerana kita menggunakannya akan menerima pengesahan daripada bahan api untuk mengaktifkan akaun kita, Jadi pastikan kita memakai fungsi e-mel.

bila kita berfikir yang benar, maka memilih untuk Menyebut "yang sesuai", yang bermaksud bahawa e-mel kita Yaitu betul. akan tetapi bila ia masih Yaitu Disorientasi satu tutorial yang paling mudah pilih "e-mel dihantar" dan masukkan e-mel yang betul.

daftar bbm melalui android

Selepas melalui peringkat-peringkat senarai e-mel, Software BBM akan menyediakan untuk kita, Serupa ada kita ingin mendapatkan berita terkini mengenai Software bahan api. bila kita ingin mendapatkan berita terkini, kita hanya pilih "Ya / tak". setelah itu nanti, sehingga mempunyai berita terkini mengenai permohonan bahan api yang kita akan menerima maklumat melalui e-mel.

tutorial mudah daftar bbm di android

Seterusnya, kita akan memasuki proses pendaftaran, sila tunggu beberapa saat semasa proses ini.

proses loading di daftar bbm

di proses ini, maka kita akan diperlukan oleh Software bahan api, Serupa ada kita mahu menambah kenalan di kenalan BBM di telefon kita.


Seusai melalui proses pendaftaran, kita akan diminta untuk mengisi skrin rekod menunjukkan gambar BBM kita. Terdapat dua pilihan di menu ini, mengambil gambar terus dari kamera telefon atau pilih imej dari galeri telefon kita.


Selesai imej yang kita memilih untuk mengkonfigurasi bahan api kita, maka bahan api sedia untuk digunakan. akan tetapi jangan lupa untuk mengaktifkan akaun kita melalui BBID e-mel.

Bagaimana untuk Mengakses e-mel daripada BlackBerry seperti yang ditunjukkan di bawah, dan setelah itu sahkan dengan mengklik biru untuk mengesahkan.

konfirmasi aktivasi bbid
Jadi, apabila kita mengetuk di link biru, kita akan dipaparkan di tetingkap baru memasukkan Perkataan laluan kita BBID akaun, seperti yang ditunjukkan di bawah.

Selesai, akaun BBM kita boleh digunakan dan pastikan kita menyimpan alamat e-mel dan Perkataan laluan BBID BBID. Untuk membagikan sedikit masa bila kita menggantikan telefon kita atau memadam BBM, kita masih boleh log masuk dengan BBID Serupa, Jadi kenalan di bahan api kita tak dipadam dan tak wajib menjemput setiap satu gol.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk melanggan BBM di Android tanpa PC terkini 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP