Bagaimana untuk Kekal Padam Akaun Instagram, Dengar Yuk!

Bagaimana untuk Kekal Padam Akaun Instagram - Instragam media sosial Yaitu sangat popular dan terkenal di seluruh dunia dan termasuk di Indonesia juga. Instagram itu sendiri berfungsi untuk menyambung semua orang di dunia dengan imej perantara atau kandungan yang unik. selain itu, semua orang boleh menguggah imej dan juga boleh memberi komen di gambar yang dimuat naik oleh Pemakai-Pemakai instagram orang lain.

tips Hapus Akun Instagram dengan cara Permanen
bila kalian berlaku untuk mempunyai akaun instagram lebih daripada satu dan tak digunakan lagi, ia wajib memadam dengan cara kekal. Ini mengelakkan akaun kami perkara-perkara yang tak diingini, memandangkan jenayah siber di ruang siber berleluasa sejak kebelakangan ini. Nah, bila kalian masih Galat bagaimana untuk dengan cara kekal memadam akaun instagram. setelah itu berikut ELBAIHAKI Website ingin berkongsi mengenai tadbir urus bagaimana untuk memadam instagram akaun selama-lamanya .

tips Mudah Mengalih keluar akaun Instagram Permanently


  1. perkara pertama yang kalian wajib notis sedar semua risiko yang akan dihadapi selepas instragam memadam akaun itu milik kalian. Oleh kerana terdapat beberapa orang yang tak sengaja memadam akaun instagram sendiri supaya mereka Dehidrasi di kepentingan gambar yang diperlukan. Oleh itu, berfikir dengan teliti sebelum memadamkan akaun Instagram milik kalian.
  2. Untuk lebih selamat dan mencegah dari perkara-perkara yang tak diingini, setelah itu menjalankan data sandaran di instagram pertama. bila kalian mahu memadam akaun kalian dengan cara kekal instragam, maka semua kandungan yang terkandung di dalamnya akan hilang selama-lamanya. Jadi, sila sandaran foto dianggap sangat penting. bila semuanya telah siap untuk dihapuskan, setelah itu meneruskan ke peringkat berikut.
  3. Seperti biasa, kalian wajib mempunyai rangkaian Internet melalui blowser kegemaran kalian. Teruskan dengan Mengakses tapak instragam.com, log masuk akaun kalian sendiri dengan memasukkan nama Pemakai dan Perkataan laluan akaun yang kalian ada.
  4. Tambahan pula, sila lihat di sudut kanan atas halaman, setelah itu klik "edit
  5. di sana kalian akan melihat pautan yang menunjukkan bahawa kalian mahu memadam akaun akaun instagram, maklumat yang biasanya "Saya ingin memadamkan akaun saya". Jangan teragak-agak, hanya klik di pautan. IG akaun kalian tak akan dipadam dengan cara langsung, kerana ada juga beberapa peringkat untuk pergi melalui.
  6. kalian akan diarahkan ke halaman "memadam akaun kalian", di sini kalian disediakan ruangan untuk mengisi sebab mengapa kalian mahu memadam instagram akaun kalian. Sebenarnya, ruangan ini hanya dakwaan sahaja, kalian pasti ingin menghapuskan akaun kalian dengan cara kekal IG.
  7. bila kalian telah menyelesaikan langkah-langkah di atas, maka kalian akan diminta untuk memasukkan Perkataan laluan akaun yang kalian hendak padam. Ia sebenarnya berfungsi untuk mengesahkan Serupa ada kalian mahu memadam akaun atau orang
  8. [kalian
  9. Selepas Perkataan laluan lengkap dimasukkan, sila Genjah tekan butang merah terletak di sudut kiri bawah. Butang Itu mempunyai Ungkap "dengan cara kekal memadam akaun saya".
  10. Terakhir akan dipaparkan di halaman pop timbul, di mana laman itu yang menyatakan kalian benar-benar mahu memadam akaun. bila kalian benar-benar tak pasti, setelah itu tekan "OK".
  11. Selesai.
Maka bagaimana untuk dengan cara kekal memadam akaun instagram kita boleh refrensikan untuk kalian. bila kalian ingin membuat baru IG lanjut, kalian juga boleh membaca tips Membuat Lebih Daripada Satu Akaun Instagram ini. Nasib bagus ya, mudah-mudahan maklumat ini bermanfaat kepada kalian semua.

Bagaimana untuk Kekal Padam Akaun Instagram, Dengar Yuk! Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Bagaimana untuk Kekal Padam Akaun Instagram, Dengar Yuk! temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP