Bagaimana Tukar Font Android Mudah dan Keren

Bagaimana Untuk Tukar Font Android - Android Yaitu sistem operasi (OS) yang digunakan dengan cara meluas oleh telefon pintar hari ini, untuk contoh Samsung, LG, Acer, Oppo, Lenovo, dan sebagainya. Sistem operasi Android juga termasuk sistem operasi sumber terbuka yang boleh membenarkan setiap Pemakai untuk mengembung atau mengganggu-Ngatik untuk kelihatan lebih bagus.

tutorial Mengganti Font Android Mudah dan Keren
tak menghairankan, sistem operasi Android sering penampkan di versi baru yang sengaja retak oleh kekasih, Bagaikan contoh, berubah rupa fon di sistem Android. Sebenarnya mengubah android font ia sangat mudah bila kalian mengikuti langkah-langkah yang betul. Oleh itu, di masa ini ELBAIHAKI Website mahu mengkaji setiap bagaimana untuk menukar fon Android mudah .

Bagaimana Mudah Menukar Font Android System

  1. Bagaimana untuk menukar fon android pertama yang wajib kalian lakukan ialah dengan memuat turun Software "ifont". Sila muat turun iFont permohonan di sini (Permohonan iFont). bila kalian memuat turun, serta-merta memasang dan menjalankan permohonan itu.
  2. di awal ifont paparan, dan kalian akan diminta untuk melaksanakan nama mengecas (hanya masukkan nama yang kalian mahu). Ya, bila fon di sistem Android tak sesuai di masa akan datang, maka kalian masih boleh mengubahnya sekali lagi dengan font yang menarik.
  3. Sekiranya kalian sudah mempunyai font yang sepadan dengan telefon pintar di kegemaran kalian, setelah itu klik butang "simpan".
  4. Tambahan pula, sila rujuk kepada fon di peranti Android kalian. font dijamin berubah untuk Jadi lebih sejuk dengan pilihan font kalian sendiri.
Bagaimana, betul cukup mudah? Yang bagaimana untuk menukar sistem fon android mudah dan sejuk yang kita boleh berkongsi kepada kalian semua. Mudah-mudahan ya bermanfaat dan berjaya mencantikkan Android. bila kalian masih tak berpuas hati dengan skrin paparan telefon pintar kalian, ia boleh merujuk kepada artikel kami sebelum ini mengenai Bagaimana untuk Mencantikkan Display mudah Tips Android. Jadi terima Afeksi.

Bagaimana Untuk Tukar Font Android Mudah dan Cool Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Bagaimana Tukar Font Android Mudah dan Keren temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP