6 PDF Software Android di Pembayar bimbit kita Terdapat

PDF Android App - mempunyai Software PDF Android pasti akan Jadi lebih mudah untuk kita ya. Selain itu, kita Yaitu jenis orang yang suka membaca pelbagai ebook di internet. Dan yang paling ebook talian diformat di bentuk PDF. Bagaimana bila telefon pintar kita tak mempunyai Software PDF Android? Oleh itu membiarkan berlabuh di sini dan melihat senarai 6 Permohonan PDF Android yang kami telah diringkaskan untuk kita.

6 Software PDF Android Wajib Ada di HP kita

Permohonan Senarai PDF Android Terbaik dan Popular

1. PDF Reader
mempunyai banyak ciri-ciri seperti teks Bagaikan penanda buku, malam mod, navigasi fail, dan lain-lain lagi, PDF Reeader ini Yaitu satu permohonan yang agak popular. Android Software PDF kejayaan dari Ivan Ivanenko bahawa ini tambahan boleh Mengakses fail PDF untuk jenis juga boleh Mengakses fail DjVu itu. Boleh digunakan untuk sistem operasi yang paling minimum Andrid 2.1.

2. Radaee PDF Reader
Kelebihan yang kita boleh mendapatkan daripada memakai Radaee PDF Reader Yaitu Disorientasi seorang daripada mereka mampu untuk Mengakses fail PDF yan mempunyai banyak gambar dengan lebih Genjah. Selain itu, ciri-ciri di dalamnya juga sangat membantu, memanggilnya pemilihan teks, pelbagai sentuhan zoom, yang d yang lain. setelah itu untuk sistem Adroid yang boleh Mengakses amalan yang Serupa ini Disorientasi satu sistem yang paling minimum Android 3.0.

3. Kingsoft Office + PDF
Software merupakakn Kingsoft dibuat oleh Pejabat akan tetapi mempunyai sedikit ciri-ciri. Walaupun begitu, kita masih boleh berseronok membaca banyak novel atau komik di format PDF memakai Software ini. Kelebihan, kita boleh mendapatkannya dengan cara percuma di Store Main

4. MuPDF
PDF Android app yang satu ini boleh Menyebut tahap yang lebih canggih daripada Kingsoft. Kerana, bila Kingsoft hanya Bisa digunakan untuk Mengakses format fail PDF sahaja, MuPDF sudah boleh digunakan untuk mengisi data di format yang Serupa. Kelebihan yang kita akan Bisa daripada memakai permohonan ini Yaitu premis terbuka Genjah, Higienis, dan sangat mudah. Boleh didapati dengan tips percuma, Genjah turun yuk.

5. SmartQ Reader
fail Software pembaca dengan lain-lain format PDF SmartQ Reader boleh didapati dengan cara percuma di Google Play Store. mempunyai banyak ciri-ciri sejuk seperti hanya menambah nota-nota kepada teks yang dibaca, dan juga menarik. Selain itu, kita juga boleh mengisi borang yang wujud di format PDF. Dan satu lagi perkara yang bagus, ia boleh disegerakkan dengan cara langsung dengan perkhidmatan sistem daripada Kingsoft.

6. AnDoc-PDF dan DjVu Reader
Boleh digunakan untuk Mengakses dan melihat fail PDF format fail dan DjVu, terlalu buruk bila kita tak mempunyai ia. Possessed sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai hobi membaca. Walaupun tak terlalu banyak, bila ia digunakan untuk membaca hanya fail tak ada masalah. Sebaliknya, permohonan itu Yaitu sangat ringan kerana ia tak mempunyai banyak ciri-ciri.

bila kita suka untuk membaca apa-apa, jangan ketinggalan untuk mempunyai Disorientasi satu Software Android PDF di atas. Semoga berjaya!

6 PDF Android Permohonan Mandatori terakhir bimbit kita Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 6 PDF Software Android di Pembayar bimbit kita Terdapat temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP