tutorial Membuat Lebih Daripada Satu Akaun Instagram, Cekidot!

tutorial Membuat Lebih Daripada Satu Akaun Instagram - Instagram begitu akrab sejak kebelakangan ini. Berapa banyak akaun IG Adakah kita ada hari ini? Parti Instagram mencuba ciri terbaharu daripada beberapa akaun di platform Android, Jadi ia boleh Jadi mengonta memunggkinkan akaun penggunanaya IG-suis dengan mudah, tanpa sebarang Asterik Dulu.

Nah, Jadi kita boleh melakukannya. Maka kita wajib cuba app beta Veris Instagram pertama. Sila muat turun fail APK versi 7.12.0.3 atau mendaftar di Instagram Program Beta.

tutorial Buat Akun Instagram Lebih Dari Satu, Cekidot!
Ciri Instagram terkini sebenarnya Yaitu berasaskan awan, Jadi kita mesti pastikan terlebih Dulu Serupa ada Software Instagram yang dipasang mempunyai akaun ciri-ciri pelbagai atau tak. Silap mata Itu untuk pilih "Tetapan" dan tatal ke bawah, Menelusuri pilihan "Tambah Akaun" yang terletak betul-betul di bawah "Clear History Search". setelah itu cuba untuk menukar nama Pemakai di sudut kiri atas, yang berdropdown menu.

Dari pilihan "Tambah Akaun" di sini yang boleh kita lakukan langkah seterusnya Yaitu memilih Serupa ada kita mahu log masuk atau ingin membuat Instagram akaun baru. Selepas kita mempunyai yang Instagram lebih daripada satu akaun, ia dengan cara automatik akan muncul nama akaun yang baru yang kita buat dan pilihan untuk menukar akaun.

selain itu, akan ada pemberitahuan setiap kali kita ingin akaun seterusnya yang meyakinkan. Bagaimana kita berminat untuk mencuba?

ulasan itu Bagaimana untuk Buat akaun Instagram Lebih Daripada Satu untuk memaklumkan kepada kita dan Godspeed!

tutorial Membuat Lebih Daripada Satu Akaun Instagram, Cekidot! Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to tutorial Membuat Lebih Daripada Satu Akaun Instagram, Cekidot! temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP