16 Permainan Android Horror Terkini 2016

Android Permainan Horror - Fenomena aneh sudah pasti sering kita rasa, apatah lagi yang serupa dengan masalah seram ? Malah kita tak Bisa tidur kerana takut perkara seram, adakah kalian Sempat berasa begitu?

bila dengan cara kebetulan kalian sering tak boleh tidur di waktu malam kerana tak mengantuk dan kecewa. Maka mungkin kalian boleh bermain permainan seram yang akan membuat malam kalian lebih menarik dan tidur Genjah nyenyak. Okay di masa ini ELBAIHAKI Website mahu mengkaji setiap permainan Android bertemakan seram kalian wajib jajal kehorrorannya sendiri.

Permainan Android bertemakan Seram Best 2016

1. The Walking Dead: Musim Satu
Game Android Horor Terseram dan Terseru

Android Permainan Horror pertama Yaitu Walking The Dead. Ya, permainan ini sebenarnya tak begitu menakutkan, kalian tahu, akan tetapi gabungan kualiti dan grafik yang sempurna dibentangkan cerita superseru dan pelakon sangat bagus backsound akan Bisa mengimbangi kita akan terbawa-bawa ke di thriller cerita asal. Seperti di filem asal, permainan seram di android pastinya terdapat zombi menakutkan yang bersedia untuk menyambar di kalian!

2. Dark Meadow
Game Horor Android Terseram dan Populer
android permainan Software seram seterusnya Dark Meadow. Permainan ini akan memulakan pengembaraan kalian di hospital saa tak didiami lama semua. Maka pelbagai makhluk dikenalpun mula datang untuk menyerang kalian. Malah, permainan ini Yaitu lebih menakutkan kerana kualiti grafik yang sangat bagus bahawa, seperti yang ditunjukkan di filem asal.

3. Tahun Walk
Game Android Horor di Android Tebaik
Adakah kalian Sempat menonton filem tahun berjalan kaki? di permainan seram di android satu ini kalian akan bermain bermula di abad ke-19 oleh rakyat cerita Sweden penuh dengan makhluk mistik bulat. Peliknya, Tahun Walk telah berjaya memperoleh begitu banyak pujian dari pengkritik di seluruh dunia permainan, kalian tahu, kerana permainan dan persembahan yang dibawa oleh permainan ini dengan bagus.

4. Limbo (Premium Permainan)
Game Android Horor Terbaik Google Play Store
seterusnya seram bertemakan Android permainan Yaitu limbo. Apabila kalian bermain permainan Limbo, tanggapan pertama tak menakutkan, akan tetapi di hadapan masa ke masa kalian akan lebih sedar bahawa dunia semakin gelap dan kalian Limbo semakin tak tahu apa yang diharapkan. terkadang-terkadang juga, kalian akan melalui tempat di mana terdapat beberapa orang menggantung diri di latar belakang. Jangan menjerit yap !!

5. Nightmare Malaria
10 Game Android Horror Terseram 2015
Permainan seram seram bertemakan kelima Yaitu Nightmare Malaria. Permainan ini Yaitu agak menyeramkan Bisa mengisi kekosongan Limbo dan akan membuat kalian sedar bahawa kehadiran malaria akan Jadi mimpi buruk untuk anak-anak yang di luar sana.

di Nightmare Malaria, kalian akan bermain Bagaikan seorang gadis kecil malaria sedang meneroka untuk meneroka setiap bawah sedar dirinya di bentuk saluran darah dan kelenjar rangkaian neural otak. Hanya bersedia dengan pelbagai halangan yang kalian takut seram di hadapan mata.

6. Knock-Knock
Game Android Horor Seram Terbaru
seram permainan yang dibuat oleh Ice-Pick Lodge, kalian akan bermain Bagaikan penghuni Kabun kecil terperangkap di rutin yang insomnia begitu teruk. Dari Kalo ada galaunya, tahap kewarasan akhirnya mula gagal kerana kehadiran makhluk Yaitu seksa yang besar dan telah datang mengintai dia.

Di sini, kalian ditugaskan untuk menjaga lampu di setiap bilik supaya kalian boleh bertahan sambil mengelakkan masalah roh hingga fajar menyingsing. Walaupun pemaju Ice-Pick Lodge sendiri mencadangkan memakai fon telinga untuk membuat kalian larut di menghadapi suasana seram seram yang dihidangkan oleh Knock-Knock di hadapan haiwan skrin HP.

setelah itu, bila kalian berani untuk bertahan beberapa malam meranduk impian langkah yang tak bagus Jadi Fenomena? Permainan Knock-Knock sendiri ditambat agak mahal oleh pemaju, akan tetapi permainan ini unik tak seperti mana-mana permainan seram lain yang kalian Sempat bermain sebelum ini. Rasa hanya bersenang-suka saat bermain permainan ini.

7. Mata - The Horror Permainan
10 Game Android Horor Terbaru 2015
Permainan seram yang satu ini Yaitu permainan yang termasuk primadona senarai 10 seram permainan yang boleh membuat penulis (saya dengan cara peribadi) turun dari kerusi apabila mainan sedikit masa lalu.

Eyes di permainan, kalian mempunyai tanggungjawab untuk mengumpul beg syiling sebanyak mungkin sambil mengelakkan rondaan menyeramkan kepala hantu berbentuk dan berlegar di sekitar rumah lama kalian satroni (senteri). Untuk menyelesaikan permainan, kalian wajib keberanian Eyes amat besar yang membuat kalian berasa seperti di rumah mengumpul 20 beg bertaburan di tiga tingkat rumah itu berhantu.

8. The Walking Dead: Musim Dua
Ya, rasanya tak lengkap bila ia tak termasuk permainan The Walking Dead pengeluaran Pemaju Asterik Games. Walaupun pelbagai elemen seram dibentangkan tak begitu Dursila, akan tetapi permainan ini mempunyai sekurang-kurangnya aspek naratif Horo dimiliki oleh filem asal bertajuk The Walking Dead.

Ia tak hairanlah bahawa filem asal mempunyai Citra seram kuat untuk menjadikan kita lewat kaya dengan kisah-kisah survival diambil tindakan oleh Clementine dan kawan-kawannya sesama yang masih Hayati.

9. Ellie dukungan Me Out Sila
Game Android Horor Terbaru 2016
permainan seram yang akan datang Yaitu gabungan antara permainan melarikan diri dari bilik + thriller seram. di permainan seram, kalian akan dibuat terkejut oleh peristiwa-peristiwa yang berlaku kepada Ellie dan apabila di masa yang Serupa kalian wajib berfikir bagaimana untuk membantu gadis miskin yang sedang Menelusuri jalan keluar.

Cerita riwayat Ellie dukungan Me Out Sila mula kalian mula menghidupkan monitor terletak di bangunan lama. saat pertama kali dihidupkan, maka kalian akan melihat seorang wanita telah ditangkap tak berdaya. Oleh kompak menerusi kerjasama antara kalian dan Ellie, maka kalian wajib membantu beliau untuk keluar dari misteri dan mendedahkan rahsia di belakang memerangkap Ellie.

kalian wajib tahu bahawa di permainan ini Yaitu agak sukar, kerana kalian diwajibkan banya menyelesaikan jenis teka-teki teka-teki untuk membuat Ellie daripada memerangkap. akan tetapi jangan bimbang dan takut, bila kalian mumet super di permainan, sudah tentu mbah Google sentiasa bersedia untuk membantu kalian.

10. Murder Bilik
Game Android Horor Terbaik 2016
Permainan seram di Android Berikut Yaitu Murder Room. Bilik Permainan Pembunuhan Yaitu permainan yang sesuai untuk menggambarkan genre seram slasher yang sering kita jumpai di skrin besar.

permainan kehororan Sure Bilik Murder tak Bisa dipisahkan daripada elemen visual novel itu. Sebenarnya Murder Room ialah permainan dengan thriller cerita seram akan Jadi cukup untuk membuat kalian ingin tahu demi mengkaji misteri yang dibentangkan oleh permainan Murder Bilik ini.

Lihat juga:
  • menetapkan Android permainan Offline Terkini Best 2016
  • Permainan One Piece terkini Android, Free Lho!
  • Senarai Strategi Perang Permainan terbaik Cadangan
11. Mystique Siri
seram Android Permainan Mystique Siri terseram seterusnya Yaitu yang permainan yang akan membuat kalian terkejut dan panik semua orang yang bermain ia. Dengan menaikkan suasana tempat berhantu dalaman akan membuat permainan seram Mystique Series boleh digunakan Bagaikan Disorientasi satu seram permainan popular android yang amat disyorkan. di seram permainan terbaru ini kalian dikehendaki untuk Bisa untuk mengumpul pelbagai barangan dengan super Genjah, bila kalian tak mampu, maka kalian akan Galat dan tak berdaya oleh hantu Dursila.

hantu menghantui permainan Mystique Siri mempunyai tahap kengerian berbeza-beza di setiap peringkat. Semakin tinggi tahap kalian bermain, hantu yang lebih menyeramkan yang akan menjatuhkan misi kalian. kalian wajib tahu bahawa kalian berada di misi untuk menyelesaikan teka-teki yang disediakan oleh permainan seram terbaru dengan Genjah. di usaha untuk permainan lebih Dursila, maka kalian cuba untuk bermain di waktu malam, terutama di hari Jumaat malam kliwon. Bagaimana, berani mencuba?

12. Dead Space
Permainan android seram menyeramkan agak mengerikan untuk bermain seterusnya dipanggil Dead Space. Permainan ini pasti akan memberi Citra bahawa tiada siapa yang akan dilupakan oleh mana-mana pemain. di versi PC, permainan Space Mati Yaitu agak popular dan dimainkan dengan cara meluas oleh pemain. akan tetapi akhirnya, di ini pemaju Menyebut bahawa EA Games telah membuat permainan seram boleh dimainkan di platform mudah alih Android.

Permainan seram popular Android Dead Space akan membawa kalian ke di kapal yang sangat besar, sunyi, jauh dari manusia jangakauan dan sudah tentu sangat menyeramkan. Terutamanya di kapal untuk menyelamatkan satu misteri aneh yang akan membuat kalian terkejut apabila misi permainan ini. Datang Genjah turun permainan Dead Space dengan cara percuma di Google Play Store.

13. Slender Man - Bab 1 Alone
Permainan seram kepada Android seterusnya Yaitu permainan yang biasa dan sering kita dengar, Man langsing. Slender Man dirinya meruaakan angka seram yang terkenal dan pouler sejak tahun 2009 dan yang masih banyak orang mengenal Dia.

Apabila bermain permainan seram Slender Man pasti adrenalin kalian akan menewaskan sukar kerana kalian wajib untuk berlari dan dikejar oleh angka langsing Man menyeramkan. tak Bisa tak apabila peluh sejuk sering keluar dari badan kalian. bila kalian tak boleh menunggu untuk bermain permainan luar talian Slender Man seram android, hanya memuat turun Software di Google Play Store atau hanya boleh klik di pautan tajuk untuk permainan ini.

14. Dungeon Nightmares
Permainan Dungeon Nightmares Yaitu satu genre atau seram bertemakan permainan yang cukup buruk untuk dimainkan. Permainan ini menceritakan kisah watak yang boleh dimasukkan di mimpi ngeri di dunia lain. kalian akan dikehendaki untuk bertahan lebih lama di permainan ini Dursila, kerana kalian akan sentiasa digangu dan diserang oleh hantu Dursila.

selain itu, misi kalian Yaitu untuk mengumpul petunjuk yang berada di hadapan kalian untuk menyelesaikan misi Dungeon Nightmares Yaitu permainan seram. Di sini kalian akan bertemu dengan seorang wanita yang sangat misteri dan keluar dari wanita ini kalian akan mendapat penyelesaian masalah yang sebenarnya berlaku mengenai asal-usul permainan ini. Jangan teragak-agak, hanya permohonan donwload dengan cara percuma di Google Play Store Google.

15. Horror Maze Permainan Prank
Permainan android seram selepas ini Yaitu permainan seram oleh anak saudara pemaju sendiri dengan "Horror Maze Permainan Prank". di permainan seram menyeramkan ini kalian akan bermain di maze yang akan membuat engkau Jadi pusingan kekeliruan dan panik di misi untuk menyelesaikan permainan ini berhantu.

Horror Maze Permainan Prank sendiri mempunyai tahap hantu agak unik dan agak menyeramkan. Unikanya di permainan genre seram satu ini Yaitu terdapat satu Hepotenusa lucu yang akan membuat kita ketawa dengan kuat apabila misi, Jadi walaupun kita sering dibuat takut oleh hantu nakal. Hanya memuat turun Software di Gedung Google Play di ini.

16. Horror Island
permainan android termasuk terakhir permainan hantu bertemakan mereka di mana kalian akan diletakkan di suatu pulau berhantu dan dahsyat. di permainan seram ini yang mana yang kalian wajib Bisa untuk terus Hayati tanpa makan Boga atau minum minuman. Pelbagai jenis petunjuk yang kalian akan mendapat di permainan ini Island Horror untuk menyelesaikan misi yang menarik yang dihidangkan oleh permainan ini.

Keadaan ini agak rumit dan sebagainya mengejutkan, tahap halusinasi kalian akan dibuat semakin kuat. Supaya segala tutorial untuk terus Hayati kalian akan lakukan di permainan seram ini. Mari kita Menelusuri jalan keluar di permainan seram android sekarang!

Maka Android Permainan Horror kita boleh mengkaji semula dan hadir untuk pembaca setia. untuk kalian yang berminat untuk bermain seram permainan untuk Android ini, sila Genjah turun permainan Software hanya di Google Play Store . Nasib bagus ya dan mari kita lakukan!

Tags: permainan seram android, permainan seram android, permainan seram android 2016 seram permainan android, permainan seram untuk muat turun android, permainan seram untuk apk muat turun android, android permainan terbaik, tindakan bebas permainan untuk android

16 Android Permainan Horror terkini 2016 Rating : 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 16 Permainan Android Horror Terkini 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP