BBM Android: Bagaimana untuk menyalin teks di imej BBM Group

BBM Android: Bagaimana untuk menyalin teks di imej Group BBM

nasihat di artikel sebelum ini saya berkongsi mengenai tips untuk menyalin teks di BBM kumpulan Pemakai di Android peranti bersama kita. akan tetapi di artikel sebelum ini malangnya tak boleh menyalin teks di kumpulan BBM bila pemilik kumpulan dimuat naik memakai peranti Blackberry, kerana teks dan imej tak akan muncul di "borak" bila pemilik kumpulan untuk memuat naik memakai peranti Blackberry.

kumpulan Apabila saya telah mencuba pelbagai tips, akhirnya saya Bisa menyalin kapsyen teks di kumpulan bahan api dari peranti Android walaupun dimuat naik pemilik memakai peranti Blackberry. Kaedah ini boleh Jadi agak mudah untuk Menyebut, akan tetapi terdapat Software hanya mengimbas imej ke di teks. Permohonan itu nama "The Simple Scan OCR" Permohonan ini dia boleh dimuat turun dengan cara percuma PlayStore.

Berikut Yaitu langkah-langkah untuk "Salin foto kapsyen BBM Kumpulan" di langkah-langkah permohonan ini, "The Simple Scan OCR" Yaitu dipasang di telefon kita.

Langkah 1: Buat tangkapan skrin



Dulu Mengakses gambar kumpulan BBM di teks yang kita mahu untuk menyalin gambar dan screenshot kita dengan menekan butang (Kuasa + Home) dengan cara serentak, ( screenshot dari setiap telefon pintar Yaitu berbeza).

Langkah 2: Pilih imej yang kita hendak imbas



Buka Software "Mudah The Scan OCR" icon dan klik di imej di atas. Jadi, keluar galeri untuk memilih imej yang kita mahu untuk menukar, kita hanya boleh memilih imej yang ditangkap skrin di langkah 1.

Langkah 3. Mengenal pasti bidang teks yang kita mahu menukar.



menentukan kawasan yang kita mahu penukaran daripada imej kepada teks, gambar di atas padang yang saya mahu untuk menukar daripada imej kepada teks di Elaborasi kawasan disediakan di imej. bila kita klik kesusasteraan "Selesai" kanan atas untuk menamatkan

. Langkah 4: Mulakan menukar imej ke di teks



Selepas apabila menentukan kawasan imej yang kita mahu menukar teks kepada imej hanya sentuh ikon untuk teks yang ada di tengah-tengah bahagian bawah kerana ia Yaitu di masa anak panah di atas.


oleh itu, dengan cara automatik daripada imej telah ditukar kepada teks mereka dan kita boleh menyalin dengan menekan dan menahan di kawasan teks dan menyekat semua salinan teks dan tekan. setelah itu kita boleh menamakan semula fail di pengurus fail mengikut maklumat yang kita menukar imej kepada teks

Terakhir berkaitan wrote:.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to BBM Android: Bagaimana untuk menyalin teks di imej BBM Group temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP