5 Android Software File Manager

Android File apl Pengurus 5

perantisan Software pengurusan yang tersedia untuk semua telefon Android dan tablet dilengkapi dengan ciri-ciri standard, yang bermanfaat untuk tugas-tugas asas seperti menyalin dan fail sajat menampal, memindahkan fail, menamakan semula fail, fail, dan lain-lain akan tetapi standard lalai pengurus fail setiap telefon Android dan tablet dengan ciri-ciri yang tak lengkap. Ia mengambil Software pihak ketiga kepada perkara yang lebih rumit.

Bagaikan contoh, bila kalian mahu menukar sambungan fail atau nama fail dan mahu akses kepada sistem pengurusan fail Android dari Boga Parti tiga di kes ini Yaitu sangat bermanfaat.

Terdapat banyak pilihan untuk pengurus fail percuma, kalian boleh mendapatkan di kedai permainan, dan di sini Yaitu beberapa Software pengurusan fail untuk parti Selasa Yaitu yang terbaik untuk Android.

[nop19459005]

1. ES Explorer

file managemen android

ES File Explorer Yaitu Disorientasi satu daripada pengurus fail popular boleh didapati untuk Android dengan lebih daripada 100 kali di muat turun oleh Pemakai Android di kedai mainan. Software ini mempunyai banyak ciri-ciri seperti pengurusan permohonan, memuat turun, menguruskan akses jauh melalui FTP dan banyak lagi.

Permohonan ini mempunyai banyak ciri-ciri untuk menguruskan fail kalian, termasuk salinan dan paste, cut, memadam fail, memindahkan fail, menamakan semula fail, fail tersembunyi dan berkongsi, dan lain-lain Software ini juga menyediakan mampatan dan storan fail ciri fail.

selain itu, ES sistem fail explorer juga menyokong perkhidmatan pengkomputeran awan seperti Dropbox, Google Drive, Sky Drive dan banyak lagi. Jadi, kalian boleh dengan mudah menyimpan fail-fail kalian melalui sistem pengkomputeran awan yang kalian boleh pergi melalui komputer. Selain permohonan boleh didapati dengan cara percuma dan tanpa iklan menjadikan ia sangat mudah untuk digunakan.

2. Astro File Manager

Software android
pengurus fail Astro Yaitu Disorientasi satu Software yang terbaik di pengurus fail di peranti Android membolehkan kalian untuk menguruskan dan menyusun semua fail kalian dengan mudah. Serupa seperti kalian boleh dengan mudah menyimpan fail-fail kalian terus ke Google Drive atau Dropbox. Kelebihan Software ini untuk berfungsi dengan betul mengenal pasti fail yang kalian boleh dengan mudah Menelusuri dengan Perkataan kunci, atau Menelusuri mengikut lokasi Eksklusif atau memori luaran.

3. pengurus fail X-plore

manager file android
pengurus fail X-plore Yaitu satu proses pengurusan percaya ia Yaitu sangat mudah untuk digunakan, selain permohonan ini Yaitu unik kerana kalian boleh dengan mudah melihat dua folder sekaligus. Dengan dukungan dua panel, membolehkan kalian untuk copy dan paste masalah atau memindahkan fail dari satu folder yang lain. Permohonan ini juga mampu sistem penyimpanan awan, Picasa Album, zip dan unzip fail. Ciri yang tak Anemia menarik ialah perkongsian fail WiFi dan banyak lagi.

4. Jerman Komander File Manager

file manager android
German pengurus fail Komander ialah tetingkap dual membantu kalian di fail copy-paste, dan memindahkan fail dari satu meja yang lain. Permohonan ini menyediakan pelbagai ciri-ciri standard seperti menyalin, Dinamis, memadam, membuat fail, dan lain-lain Selain daripada ciri-ciri standard permohonan ini Yaitu juga awan sistem pengkomputeran ada, bersepadu FTP pelanggan, menyokong ZIP fail arkib dan editor teks.

Software ini juga mempunyai keupayaan untuk mengubah rupa dan rasa yang pengurus fail seperti menukar warna, saiz teks, bahasa dan tetapan toolbar dengan keinginan kalian.

5. FX File Explorer

Software file manager
FX File Explorer Yaitu Software percuma yang boleh didapati di kedai-kedai permainan direka untuk Pemakai dengan mudah menguruskan semua kandungan dari telefon Android kalian atau tablet Android. Software ini mempunyai rupa yang sangat bagus dan merangkumi Software yang mempunyai cukup kaya untuk menguruskan fail. Terdapat juga mod dual-pane membolehkan kalian untuk Dinamis kedudukan folder yang berbeza.

FX File Explorer juga dilengkapi dengan ciri-ciri asli untuk imej tontonan, penyuntingan teks dan pembersihan fail pendua. Permohonan ini juga mempunyai keupayaan untuk menyimpan fail-fail atau folder di format fail (.zip, .tgz, tar, .bz2, .7 z).

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 Android Software File Manager temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP