Android mengatasi perlahan 4 tips surefire


Android Yaitu sistem operasi yang berjalan di telefon bimbit kalian seperti komputer di mana terdapat beberapa perkara yang kalian wajib mempertimbangkan untuk menjaga menarik Android kalian tak begitu perlahan. Beberapa langkah yang wajib menjalankan perkara berikut:

1. Matikan Latar Belakang App Screenshot

Android mempunyai keupayaan untuk menjalankan Software berbeza pelbagai tugas. Bagaikan contoh, kalian tentu tak memerlukan Software YouTube untuk bekerja di belakang tabir, supaya ia boleh mengalirkan ingatan dan mengalirkan bateri kalian dengan Genjah.

Perkara terbaik yang kalian wajib lakukan untuk Menghentikan Software skrin belakang dengan memakai Software pihak ketiga "Advanced Task Killerapp" permohonan Yaitu percuma dan berbeza daripada Software lalai dari Android. Software ini membuat senarai Software yang sedang berjalan di belakang skrin telefon pintar kalian, dan kalian boleh dengan mudah Menghentikan Software.


2. Update sentiasa memohon.

masalah tak akan melambatkan sistem operasi Android, akan tetapi ia juga mungkin dari Software pihak ketiga yang perlahan. Daftar sentiasa mengemaskini Software Android kalian di Store Main, kerana biasanya di Software Android mempunyai beberapa bug atau isu-isu yang wajib diperbaiki Yaitu kerana menjalankan kemas di ini berkala.

langkah demi kemas di ini langkah:
- Buka Software Play Store
- Pilih menu di sebelah kiri
- pilih Software saya.
- Semak permohonan itu wajib dikemas di ini


3. Sediakan penyegerakan data

telefon mudah alih menjalankan sistem operasi Android di ciri penyegerakan yang ada yang bermanfaat untuk mengemaskini data kalian di talian. Fungsi penyegerakan untuk menerima dan menghantar e-mel, Jadi walaupun kalian tak berada di hadapan komputer kalian masih boleh menerima mel daripada mana-mana sahaja.

Selain menghantar dan menerima e-mel, sync Google juga mempunyai keupayaan untuk menyimpan kenalan, kalendar menyenaraikan kalendar kalian dan menyimpan imej di Picasa. Ini sync semua data kalian ke pelayan Gmail di talian, dan biasanya berfungsi dengan cara automatik. Walau bagaimanapun, kalian boleh menentukan apa data yang wajib diselaraskan untuk tak melambatkan kineja telefon kalian

Langkah-langkah untuk Menghentikan akaun penyegerakan google
-. Pergi ke menu tetapan
- Pilih akaun, setelah itu pilih Akaun Google kalian
- setelah itu pilih perkhidmatan penyegerakan yang mahu menutup


4. memori Defrag telefon pintar

Android telefon pintar seperti komputer. fungsi RAM dalaman untuk menjalankan Software. Untuk melonjakkan jumlah RAM di Android lakukan defrag memakai Software pihak ketiga "Memory Booster". Permohonan ini digunakan untuk menyusun semula aktiviti-aktiviti RAM yang menjadikan prestasi Android telefon pintar Yaitu kembali normal.

Kesimpulan

Peranti Android ini merupakan alat yang berfungsi seperti komputer, akan tetapi ia juga wajib untuk membersihkan dengan cara berkala dan Software maklumat. Jadi, untuk kalian Pemakai Android jangan lupa untuk sentiasa membersihkan fail-fail ini biasanya tak digunakan Bagaikan cache fail atau junk fail yang kalian tak tahu disimpan di telefon dan mengemas di ini Software kalian yang dipasang di telefon kalian, untuk memastikan telefon kalian supaya tak melambatkan,

jawatan yang berkaitan:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Android mengatasi perlahan 4 tips surefire temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP