8 Permainan Android Best Gardening dan melonjakkan 2016

Android Permainan Perkebunan dan Raising - kalian mempunyai hobi berkebun dan haiwan? tak Disorientasi bila kalian bermain permainan itu mengikut cita rasa hobi kalian. Dulu permainan berkebun, pertanian, dan ternakan agak terkenal Yaitu permainan Harvest Moon. Permainan ini Yaitu permainan berkebun terbaik di zamannya.

di masa ini, permainan sudah banyak dimainkan di alat android, oleh itu ELBAIHAKI Website akan mengkaji semula permainan berkebun dan menaikkan di Android yang menyeronokkan untuk bermain. Mendengar lebih banyak permainan berkebun, ternakan dan pertanian di bawah.

set Permainan Perkebunan, Pertanian, dan Best Bertani 2015

1. Farm Story
8 Game Android Berkebun dan Berternak Terbaik 2015
Permainan berkebun dan ternakan untuk android yang pertama Yaitu permainan yang agak mesra dengan bayi, kerana di permainan ini tak ada unsur keganasan sekaligus. Selain permainan Farm Story juga boleh menanam pelbagai jenis tumbuhan contohnya sayur-sayuran, buah-buahan, dan bunga.

Dia menangis lagi, kalian juga boleh mengatur ruang seperti bangunan, inti, pagar dan lain-lain di permainan Farm Story. Andabakalan bersaing untuk mewujudkan ladang dan ladang-ladang yang akan dpat dibandingakan dengan ladang-ladang dan estet jiran-jiran kalian.

2. FarmVille 2: Negara melarikan diri
8 Game Android Berkebun dan Berternak Terbaik 2015
permainan yang dibuat oleh Zynga satu ini Yaitu permainan yang lebih dikenali Bagaikan FarmVille 2: Negara Escape . Dengan permainan ini, kalian boleh pertanian berkebun terbaik dan berkebun Yaitu Serupa seperti permainan lain yang serupa. Sahaja, mungkin permainan Farmville 2: Negara Escape boleh Jadi Disorientasi satu yang terbaik permainan pertanian versi android.

di permainan Farmville 2: Negara melarikan diri ini, kalian juga boleh menjalankan aktiviti lain seperti memancing. Jadi, bila kalian suka permainan ditetapkan di ladang-ladang dan ladang di android, maka kalian wajib untuk mencuba permainan yang menarik yang satu ini!

3. Hari Hay
Game Android Berkebun Terbaik 2015
Hari Hay termasuk satu permainan android yang paling dimainkan oleh berjuta-juta Pemakai Android. Ya, permainan Hari Hay boleh Jadi satu pilihan berkebun dan permainan simulasi pertanian untuk kalian. Selain itu, kalian juga boleh menanam Flora, maka hasil yang kalian boleh menjual kepada jiran-jiran kalian.

Hasil daripada tanah yang boleh digunakan untuk membina ladang dan ladang untuk Jadi lebih baiklagi. Permainan Hari Hay membentangkan pemandangan yang sangat, sangat lucu, Jadi kalian tak akan berasa bosan untuk bermain permainan di berkebun dan berterak ini.

4. Top Farm
8 Game Android Berternak Terbaik 2015
Permainan pertanian android dan berkebun yang kalian boleh donwload percuma (cuma0cuma) bersebelahan Top Farm. berkebun Best permainan yang menarik yang akan membuat engkau Jadi petani yang dikehendaki menanam, penjagaan haiwan untuk menanam pelbagai jenis tumbuhan yang boleh didapati di permainan ini.

5. Farm Town
8 Game Android Bertani Terbaik 2015
android Software permainan untuk berkebun dan pemeliharaan binatang Yaitu tak Anemia menarik perlawanan seterusnya Town Farm. pertanian permainan bukan sahaja mempunyai keupayaan untuk membangunkan ladang, akan tetapi juga boleh membina seluruh bandar bergantung kepada kejayaan ladang dan ladang-ladang yang kalian ada.

6. Family Farm Seaside
8 Game Android Berkebun dan Berternak Terbaru 2015
FamilyFarm Seaside termasuk di jenis permainan yang hanya boleh diakses melalui Internet (permainan di talian) , kalian juga boleh menambah rakan-rakan yang bermain permainan ini juga untuk Jadi seperti ladang jiran. Ia amat bermanfaat untuk interaksi antara jiran, supaya permainan Jadi lebih menarik dan menyeronokkan.

Terdapat lebih daripada 0 produk yang boleh kalian buat melalui permainan ini menarik, contonya Yaitu bunga yang berlainan warna, produk olahan dari haiwan seperti susu dan madu, buah-buahan seperti epal dan sayur-sayuran seperti tomato hasil.

yang lebih unik kalian boleh membuat keputusan Boga yang diproses dengan menggabungkan dua produk sekaligus, seperti epal dan madu untuk membuat sos epal (produk gabungan). Nah, untuk membuat Boga gabungan itu memerlukan peralatan khas yang boleh dibeli hanya melalui pasaran.

7. Happy Farm: Hari Candy
8 Game Android Berkebun dan Berternak Terbaik 2015
Berikut Software permainan berkebun Yaitu permainan yang dibuat oleh Empire Permainan Studio yang mempunyai grafik yang sangat bagus untuk cuba. kalian boleh mengumpul bahagian haiwan comel, tumbuh-tumbuhan dan Flora dengan kawan-kawan kalian untuk membangunkan pertenian Paling Besar. Malah, kalian juga boleh membuat versi haiwan mengikut citarasa kalian sendiri.

8. Farm Frenzy 3
Game Android Berkebun, Berternak, dan Bertani Terbaik 2015
Permainan android bertemakan penanaman dan melonjakkan akhir Yaitu Frenzy Farm 3. Permainan yang mempunyai paparan grafik yang berkualiti tinggi dan menakjubkan ini akan membuat kalian merasa ketagih untuk bermain.

di permainan ini kalian wajib untuk menjaga haiwan peliharaan dan ladang dan melengkapkan pelbagai halangan di setiap peringkat. Permainan Farm Frenzy 3 boleh dimuat turun dengan cara percuma di Google Play Store.

ulasan itu permainan android terbaik berkebun dan penternakan boleh kami membentangkan kepada kalian. Mungkin bermanfaat dan boleh Jadi cadangan yang terbaik untuk permainan android kalian. Nasib bagus ya!

Tags: permainan berkebun android, permainan berkebun android di luar talian, permainan berkebun android terbaik, permainan berkebun apk android, permainan berkebun android percuma, permainan berkebun android, android permainan berkebun dan bercucuk tanam, berkebun popular permainan android, permainan untuk berkebun android, berkebun senarai permainan android

8 Android permainan Gardening Terbaik dan menaikkan 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 8 Permainan Android Best Gardening dan melonjakkan 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP