Spesifikasi bocor Xiaomi Mi 5 Terbaru 2015

Spesifikasi Xiaomi Mi 5 - syarikat Great Xiaomi kembali di menghasilkan telefon pintar yang sudah tentu akan membuat pencinta Xiaomi telefon pintar riang, kerana tak lama lagi tepat di bulan November 2015, telefon pintar Xiaomi Mi 5 Genjah Seusai dibebaskan.

Walau bagaimanapun, spesifikasi semasa Xiaomi maklumat telah bocor yang termasuk spesifikasi telefon pintar terkini Xiaomi Mi 5. Berita ini telah diedarkan banyak di dunia internet. Walaupun negeri-negeri berita terkini yang telah menunjukkan kombinasi spesifikasi apa yang akan digunakan di spesifikasi Xiaomi Mi 5 .

Bocoran Spesifikasi Xiaomi Mi 5 Terbaru 2015
Seperti yang disebutkan dari PhoneArena, di ini Xiaomi Mi 5 akan disokong oleh skrin lebar 5.3 inci yang sudah pasti akan mewujudkan satu pengalaman baru untuk kita gunakan . Resolusi itu Yaitu kira-kira 2560 x 1440 px dan ketumpatan 554 piksel per inci dijamin untuk menyediakan skrin yang begitu mengagumkan dan menakjubkan untuk penggunanya.

Lihat juga: 5 HP Android Harga 1 Juta Terkini 2015


Dilaporkan Begitu juga, Xiaomi Mi 5 akan dipermudahkan dengan perkakasan terkini, kita tahu, hanya Bagaikan SOC Snapdragon 820 untuk menyokong cip terbaru dari Qualcomm yang sudah tentu akan membuat telefon pintar kita semakin Genjah dan sukar.

Xiaomi Mi 5 juga dilengkapi dengan 4 GB RAM, yang mencapai magnitud. Sehingga di ini telefon pintar yang dilengkapi dengan 4 GB RAM hanya ZenFone 2 sahaja, yang dibuat di syarikat Asus.

Media penyimpanan Xiaomi Mi 5 mempunyai kapasiti 16 GB dan sehingga 64 GB. Mencapai 16 kamera belakang MP, sehingga 3030 mAh bateri dan kamera hadapan 6 MP. Sistem operasi yang digunakan Yaitu Android 5.1.1 dan disokong oleh teknologi sensor cap jari pengimbas yang akan hadir untuk Libra telefon pintar ini dikodkan.

Xiaomi sendiri masih menunggu untuk melihat Serupa ada S0C yang akan mengambil bahagian setelah itu telefon pintar ini kerana mereka Snapdragon 820 sering menemui masalah terlalu Geothermal yang belum selesai. Xiaomi masih sengaja mempending kehadiran peranti ini sehingga bulan November 2015 setelah itu.

Jadi, adakah kita menunggu ya? Mari kita mulakan sekarang mengetepikan bajet kami untuk mendapatkan telefon pintar yang luar biasa dari segi spesifikasi ini. Kami hanya menunggu apabila-apabila masa Xiaomi Mi 5 telefon pintar berharga tak diketahui. Oleh itu Spesifikasi bocor Xiaomi Mi 5 untuk memaklumkan kepada kita. ya mudah-mudahan bermanfaat

Tags: spesifikasi Xiaomi redmi 2, spesifikasi Xiaomi redmi komen, spesifikasi Xiaomi redmi 1s, spesifikasi Xiaomi, spesifikasi Xiaomi MI4, spesifikasi Xiaomi Mi 3, spesifikasi Xiaomi redmi komen 4g, spesifikasi mi4i spesifikasi Xiaomi, Xiaomi redmi ambil perhatian 2 spesifikasi Xiaomi MI5

spesifikasi bocor Xiaomi Mi 5 Terbaru 2015 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Spesifikasi bocor Xiaomi Mi 5 Terbaru 2015 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP