Oppo Harga Down Mendadak Datang ke Lebaran Tahun

Oppo Harga Down - di bulan Ramadan yang mulia ini dan Eid sedikit masa lagi di tahun 2015 akan Genjah hadir di hadapan di antara kita. berita mengejutkan datang dari Disorientasi satu daripada vendor yang ramai Pemakai telefon android di Indonesia, iaitu Oppo. Pihak Oppo akan mengadakan adegan promo di beberapa telefon pintar perdana dan promo adegan ini bertajuk "Ramadan Fiesta" yang akan diadakan untuk Idul Fitri 2015 tahun ini.

Harga Oppo Turun Drastis Jelang Lebaran Tahun Ini

Sesetengah jenis telefon bimbit Oppo pintar akan mengurangkan harga atau diskaun ke atas perjalanan dengan rebat tunai sehingga Rp 2 juta. Wow, amzing betul? Program diskaun ini, Ivan Lau Bagaikan Ketua Pegawai Eksekutif OPPO Indonesia berkata di rangka menyambut hari raya 2015 tahun ini, maka harga Oppo akan diberi lebih murah lagi.

"di Ramadan Fiesta OPPO ingin memperkenalkan barisan baru telefon pintar kami, selain beberapa jenis kita memberi rebat tunai supaya orang ramai lebih mudah untuk merasai pengalaman memakai teknologi terkini dan terbaik serta kecemerlangan produk Oppo di harga yang lebih berpatutan, "Perkataan Ivan Lau Bagaikan Ketua Pegawai Eksekutif OPPO Indonesia , seperti di petikan daripada liputan6.

Nah, Berikut Yaitu beberapa jenis telefon pintar OPPO berharga diskaun atau harga yang rendah, iaitu:
1. Oppo Neo 3 Rp dijual USD 1.599.000, harga asal sebanyak US $ 2,599 juta (US $ 1 juta diskaun)
2. Oppo N1 Mini dijual dengan Rp 2,999 juta, harga asal Rp 4,999 juta ($ 2 juta diskaun)
3. Oppo Cari 7 dijual dengan Rp 4.999.000, harga asal Rp 6999 juta ($ 2 juta diskaun)
4. Oppo Mirror 3 dijual USD 2,999 juta, harga asal Rp 3,199 juta (diskaun sebanyak US $ 0 ribu)
5. Oppo Cari 7a dijual USD 4.599.000, harga asal USD 5999 juta (USD 1.4 juta diskaun)

selain rebat tunai untuk pelanggan, daripada Oppo juga akan menyediakan hadiah-hadiah menarik seperti POWERBANK, penceramah, OTG Ffashdisk, alat dengar dan OTG penyesuai. akan tetapi beberapa hadiah hanya boleh digunakan oleh yang sangat terhad, ia bergantung kepada saham untuk setiap kedai yang menyediakan produk OPPO.

Lihat juga:
  • Spesifikasi bocor Xiaomi Mi 5 Terbaru 2015
  • HP China terbaik di 2015, yang murah dan berkualiti!
Bermula 1 Julai, 2015 semalam, promo diskaun telah bermula di galakkan dan akan tamat di 20 Julai 2015. kalian boleh mendapatkan maklumat lanjut maklumat apabila kalian melawat laman web ini lebaranpromo.oppomobile. co.id atau kalian juga boleh melawat kedai yang menjual produk Oppo telefon pintar di bandar kalian.

Oppo Harga Down Mendadak Datang ke Lebaran Tahun Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Oppo Harga Down Mendadak Datang ke Lebaran Tahun temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP