5 Top Android Apps untuk Fesyen

fesyen App untuk Android - Dunia fesyen di ini memang dipergiatkan, akan tetapi ia sudah pasti sangat penting untuk mereka yang sentiasa mahukan Modish muncul dan bergaya, terutama dari segi penampilan. Sudah tentu tak Anemia penting Yaitu untuk memilih gaya pakaian yang sesuai dengan bentuk badan kalian.

Dengan teknologi canggih hari ini membuatkan kita dengan mudah di pelbagai maklumat, seperti model fesyen terkini. Bukan sahaja di televisyen maupum tabloid sahaja, akan tetapi kalian boleh mendapatkan Acum daripada sumber-sumber lain. Bagaikan contoh, daripada Software HP Android kalian itu.

5 Software Fashion untuk Android Terpopuler

Nah, di masa ini ELBAIHAKI Website mahu untuk mengkaji semula permohonan itu atas fesyen terbaik yang akan memperkayakan fesyen kalian, Direct pertimbangkan yang berikut.

Latest Android Apps fesyen 2015

1. Fashionista nasihat gaya
fesyen Permohonan Kursus pertama Yaitu sesuai untuk kalian Bagaikan seorang pencinta fesyen, Yaitu yang dikarenakan oleh memakai android permohonan fesyen, kalian akan mendapati banyak tips dan nasihat mengenai bagaimana untuk berpakaian sesuai dengan situasi dan keadaan yang berbeza. Plus, kalian juga akan mendapat beberapa model gaya fesyen kepada apa yang berfungsi dengan bagus apabila kalian berada di sana Yaitu persekitaran yang sosial, seperti kerja-kerja atau kolej.

2. Lookbook
lookbook Yaitu sumber inspirasi di dunia fesyen. Software fesyen akan membagikan kalian satu idea yang bagus dari gaya fesyen dan pelbagai inspirasi daripada orang yang terkenal di seluruh dunia. Iaitu, kalian boleh meniru gaya dan fesyen trend orang-orang yang berlaku untuk memakai Software ini Bagaikan lookbook juga.

3. Pose
Pose Yaitu suatu Software untuk tempat perhimpunan masyarakat di dunia fesyen, yang kemudiannya boleh inspirasi dikongsi dengan Pemakai lain. di permohonan ini fesyen yang akan dihidangkan pelbagai jenama, artis dan penulis Website fesyen yang kalian boleh melihat gaya fesyen lagi trend di masa ini.

4. K-Fashion Tips
K-Fashion Tips merupakan fesyen Permohonan yang mempunyai koleksi besar imej gaya fesyen pelbagai model. Fesyen tak hanya terhad kepada wanita sahaja. Walau bagaimanapun fesyen inspirasi untuk lelaki boleh mendapatkan dengan fesyen terbaik permohonan ini.

5. Polyvore
Nah, bila dengan cara kebetulan kalian Galat di memilih pakaian untuk dipakai, maka kalian boleh Menelusuri inspirasi dengan memakai Polyvore app fesyen . kalian juga boleh Menelusuri gaya fesyen terkini pelbagai refresnsi dari jenama yang biasa kalian gunakan, kalian tahu. Malah, kalian juga akan mendapat tips kepada Serupa ada mereka patut atau tak dengan pakaian yang kalian pilih.

Lihat juga:
  • 5 Permohonan Lock Screen Android Terbaik dan Cool
  • 2 Software Untuk Cipta Logo On Top Android
  • 4 Software Bahasa Inggeris Glosarium Top Android
Jadi, tak terlalu lewat untuk Jadi orang yang selalu muncul Modish dan bergaya. Yep, hanya memakai android permohonan fesyen kita disyorkan di atas supaya kalian boleh menemui pelbagai tutorial, tips, dan apa-apa yang berkaitan dengan fesyen. ulasan itu app fesyen untuk android , mungkin ya bermanfaat!

5 Top Android Apps untuk Fesyen Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 5 Top Android Apps untuk Fesyen temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP