10 Best Percuma Android Permainan Wanita 2016

Android Permainan Girl - Ladies Hi, bila kalian Disorientasi seorang daripada pencinta permainan supaya Bisa digunakan Bagaikan hobi? bila benar, pasti kalian mengumpul banyak permainan. Terutamanya apabila era Android Smartphone.

Sebenarnya, permainan ini bukan sahaja hobi, akan tetapi satu tips untuk menghapuskan tepu dan tekanan, kalian tahu. Selepas seharian menguruskan rutin, Jadi tak ada bahaya untuk berehat untuk seketika dengan bermain permainan di telefon pintar kalian.

10 Game Android Cewek Gratis Terbaik 2015
Nah, bila kalian berpuas hati untuk mengumpul permainan permainan terutamanya android untuk perempuan. Here HOUSE GADGET merefrensikan kanak-kanak perempuan permainan android yang mesti wujud di HP Android kalian.
Android Permainan Gadis Top dan Superseru untuk cuba.

1. Pet Spa
Game Android Cewek Gratis 2015
Permainan android Perempuan Yang pertama ialah Spa Pet. di permainan ini, kalian ditugaskan untuk membuat beberapa bayi haiwan yang comel, Jadi mereka masih kelihatan cantik. kalian akan bermain dengan haiwan comel dan menikmati Tamagotchi penjagaan haiwan kesayangan.

2. Sims
Game Android Cewek Terbaru 2015
Ini permainan satu Yaitu permainan android kebanyakan gadis popular cukup, kalian sudah akan tahu, kan?

Permainan ini sesuai untuk peminat permainan fesyen, akan tetapi bila kalian mahu pengalaman aspek simulasi daripada yang lebih mendalam, maka Sims Yaitu hak alternatif terbaik. In The Sims, kalian boleh mereka bentuk rumah impian kalian, membina keluarga mereka sendiri, dan menikmati kehidupan yang kalian mahu.

3. Baby Hazel Funtime
Game Android Cewek 2015
Ini permainan satu yang sesuai untuk kalian yang suka kanak-kanak kecil. kalian akan dikehendaki untuk mempertimbangkan keperluan bayi Hazel yang muncul Bagaikan gelembung dan mereka Genjah bertemu dengannya untuk Jadi bahagia. Malah, dia akan menangis apabila kalian membuat dia menunggu untuk setiap keperluan beliau. Bagaimana? kalian pasti tak sabar untuk menjaga hazel kecil.

4. Style Me Girl
Game Android Cewek Populer
di permainan Style Me Girl , kalian boleh cuba pakaian fesyen terkini dengan model 3D dengan cara langsung dari peranti HP Android kalian. Di sini kalian boleh membeli-belah ribuan pakaian yang berbeza, memuat naik foto ke rangkaian sosial hari ini, mengambil gambar watak kalian untuk menimbulkan seperti model profesional, dan melengkapkan permainan misi ini Yaitu agak menarik.

5. roiworld
Game Cewek Android Terbaik
Terakhir Permainan Yaitu roiworld. Android Permainan roiworld mempunyai pengetahuan masyarakat agak aktif sendiri. kalian juga boleh mengambil bahagian di masyarakat untuk mengambil bahagian di mana-mana pertandingan, bertukar pendapat, dan forum perbincangan.

6. Kim Kardashian: Hollywood
Game Cewek Untuk Android
Selaras dengan nama "Kim Kardashian", permainan ini tak Bisa dipisahkan daripada angka artis hollywood yang popular. Dengan bermain gadis permainan android ini, kalian akan mememerankan seperti Kim Kradashian akan Jadi pesaing kalian di permainan ini.

akasi Di sini kalian boleh memilih apa yang kalian mahu untuk menyampaikan ke kerja dan juga yang sesuai impian rakan kongsi. akan tetapi kalian wajib berhati-hati dengan gosip di permainan ini, kerana di dalamnya penuh dengan tipu daya pedas (Insinuasi) yang membuat kalian akan dibuat pening olehnya.

7. Candy Crush Saga
Game Android Cewek
Candy Crush Saga Yaitu seorang gadis permainan android laris hari ini. Permainan Candry Crush Saga telah menjaadi luar biasa di kalangan pemain wanita. Sebenarnya, permainan ini Yaitu di bentuk pengembaraan teka-teki bertemakan di tanah Candy Kingdom.

Yep, menurut nama permainan ini, kalian akan diminta untuk merangka meemiliki teka-teki bentuk gula-gula berwarna-warni. di permainan Candy Rush Saga, jari lincah dan teliti mandatori apabila bermain permainan android gadis ini begitu Genjah naik ke peringkat seterusnya.

8. Despicable Me: Minion Rush
Game Android Cewek
Permainan Girl Best Android yang tak Dehidrasi lebih menyeronokkan Yaitu Despicable Me : Minion Rush. Sesungguhnya kalian telah melihat filem yang berjaya dan sangat popular dengan wataknya Bagaikan ia Minion? Ya, minion Yaitu makhluk kecil yang sinonim kuning-kuning dan lucu dan comel.

Nah, Untuk wanita yang suka dengan Minion watak, maka kalian boleh bermain permainan android cewekyang satu melalui HP android. Sebenarnya permainan Despicable Me: Minion Rush akan membuat kalian menjalankan untuk mendapatkan melalui cabaran semasa mengumpul pisang di sana.

9. The Sims Freeplay
Game Android Cewek
Permainan Gadis android legenda yang sentiasa Jadi kegemaran daripada jantina yang adil Yaitu The Sims Freeplay. Adakah kalian Sempat memainakannya di PC? Adakah awak tahu? di ini kalian tak wajib melaporkan-laporan lagi bermain di PC, kerana pemaju Software permainan The Sims Freeplay pun membuat permainan The Sims yang boleh dimainkan di telefon pintar Android.

dala Misi kalian permainan ini Yaitu untuk menetapkan simulasi mula penampilan fizikal, pasangan, pakaian, rumah, dan bekerja melalui peranti android kegemaran kalian. Permainan The Sims Freeplay memerlukan kesabaran yang cukup supaya kalian boleh menentukan apa jalan cerita simulasi popular permainan android gadis ini.

10. Line Permainan Siri
Game Android Cewek
Line Permainan Siri Yaitu popular android kanak-kanak perempuan permainan yang boleh dimainkan di Android HP kalian. Ini permainan kanak-kanak perempuan hanya dikhaskan untuk Pemakai Line. Selepas itu kalian boleh bermain pelbagai permainan di talian superseru LINE seperti okopang, Line Jelly, Line Pop, Disney Tsum Tsum dan Mari Dapatkan Kaya.

Line Permainan Siri hanya kalian boleh bermain dengan rakan-rakan kalian, serta Line permainan permainan Siri boleh Jadi Disorientasi satu tips untuk melegakan kebosanan dan kekeliruan apabila ada masa yang kosong. Yuk, muat turun Software sekarang di Kedai Google Play dengan cara percuma, dan menikmati bersenang-suka!

Ia mesti sangat bagus apabila kalian mempunyai 10 Android Permainan Gadis Best 2015 , dijamin hari kalian lebih ceria lagi. Genjah memasang di Telefon Android kalian! Oleh itu Android Permainan Gadis Top ini, Happy Permainan!

Artikel berkaitan:
  • Senarai Permohonan Emulator permainan untuk Android Best 2016
  • 4 Permainan Android Kids Panduan dan Best 2016
  • Permainan Teka-teki Best di Android, Dijamin Fun!
Tag: permainan gadis android, permainan gadis android berkata pula, kanak-kanak perempuan permainan, gadis permainan popular, permainan popular, permainan permainan Android Android popular, permainan gadis

10 permainan Android Percuma Girl di 2016 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 10 Best Percuma Android Permainan Wanita 2016 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP