Tips berkuasa untuk Restore Deleted Files di Android

Bagaimana untuk Restore Deleted Files di Android - di masa ini, Android telefon pintar Yaitu sangat banyak di pasaran, hampir 70% daripada masyarakat dunia telah menggunakannya. Selain berfungsi Bagaikan alat komunikasi, HP android kami juga sering digunakan untuk menyimpan fail-fail yang belum selesai.

Bercakap mengenai fail penting, adakah kita Sempat tiba-tiba memotong fail penting atau fail Yaitu Serupa ada sengaja atau tak sengaja? bila kita Sempat berbuat demikian, maka kita Yaitu betul untuk membaca artikel ini.

Lihat juga: Ini menyebabkan Android Smartphone Heat Fast
Perkara pertama apabila kita Dehidrasi fail penting Android Gadget, kita tak wajib risau atau Galat . Teknologi umur-tanggung seperti ini, kita pasti Bisa menyelesaikan masalah-masalah dengan perisian atau Software yang luar biasa yang boleh memperbaiki fail dipadam data di telefon android kita.
Tips Ampuh Mengembalikan File Yang Terhapus di Android
kita tak wajib akar android terlebih Dulu, kerana ia hanya memakai Software mudah untuk memperbaiki fail penting hilang. Well, sekurang-ini masa ELBAIHAKI Website ingin berkongsi tips mengenai tutorial yang ampuh untuk memperbaiki fail yang dipadam di Android .

tutorial Berkuasa Restore Files Lost in Android

1. Software Dumpster - Recycle Bin
Permohonan yang pertama Yaitu untuk tak memperbaiki dipadam fail di android kita, akan tetapi lebih kepada Software yang berfungsi Bagaikan langkah berjaga-jaga bila masa depan kita dengan cara tak sengaja memadam fail yang sangat penting, fail yang tak sengaja boleh dipulihkan dengan permohonan Dumster itu.

Sebenarnya, permohonan ini Yaitu fungsi yang Serupa seperti Rycle Bin terkandung di komputer riba atau PC, hanya digunakan di peranti Android. bila kita mahu memakai Software ini, maka kita hanya memuat turun melalui PlayStore bawah.
Muat turun

2. DiskDigger Undelete
Permohonan Undelete DiskDigger mampu untuk memperbaiki fail kita dengan cara tak sengaja dipadam di android telefon. akan tetapi ia hanya boleh dilakukan bila kita telah menaik taraf ke versi pro.

bila kita masih memakai versi percuma, kita hanya boleh memperbaiki fail yang hilang seperti foto dan video sahaja. Walaupun hanya begitu, permohonan ini membolehkan cukup untuk membantu orang-orang yang telah hilang di bentuk gambar dan fail video. Hanya memuat turun Software di bawah.
Muat turun

Maka tips kuat memperbaiki fail yang dipadam di android kita. Jadi jangan Galat lagi apabila data penting kita dipadam atau hilang. Semoga Software ini bermanfaat kepada kita. Pastikan Keselamatan Files kami!

Tips berkuasa untuk Restore Deleted Files di Android Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Tips berkuasa untuk Restore Deleted Files di Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP