Set Terbaik Dan Percuma Android Antivirus

Best Android Antivirus - di masa ini kita mengahetahui bahawa PC dan komputer riba terdedah kepada virus. Walau bagaimanapun kalian wajib tahu juga bahawa telefon pintar android kalian juga sangat terdedah kepada jangkitan oleh Agresi virus. Ini berlaku kerana terdapat banyak android app palsu dan maleware Serupa ada dengan cara sengaja atau tak sengaja telah dipasang (dipasang) HP Android kalian.

Bukan itu sahaja, kalian tahu, untuk HP android kira-kira 24 jam sentiasa tekoneksi ke internet, sudah tentu kalian hendaklah berhati-hati, Serupa ada apabila kita di melayari, berbual, pemindahan fail melalui Bluethoot, tathering ke PC biarlah turun sahaja fail di internet, dan sebagainya. Kerana di lot internet yang bertaburan virus penyangak yang boleh menggugat HP android.

Kumpulan Antivirus Android Terbaik Dan Gratis
Oleh itu, di era serba bimbit ini sudah suatu syarikat perisian yang telah dibangunkan antivirus HP untuk Android . Nah, apa neraka antivirus yang terbaik untuk Android yang kalian boleh memasang di telefon pintar Android kalian?

Lihat juga:
  • tutorial Mudah untuk Mengedit Foto Jadi Teks Dengan Android App
  • Muat turun Permohonan Invisible Camera di kalian Android!

Set berikut terbaik Android Antivirus dan Internet

1. Avast Mobile Security
Selain perlindungan PC terkenal / kmputer , Avast bertukar membangunkan sebua Antivirus untuk android . di platform Android, Avast sehingga kedua juga agak kuat di membasmi virus atau penyangak malware.

Antivirus yang satu ini membentangkan pelbagai kelebihan berbanding dengan antivirus mudah alih yang lain, antaranya seperti ciri-ciri pencuri (anti-kecurian), GPS Tracking, Jam, sejarah SMS, otomstis mengunci telefon, dan sebagainya. Avast Mobile Security juga menampilkan perlindungan dan url firewal.

2. Kaspersky Mobile Security
Kaspersky Mobile Security telah memakai teknologi canggih di mendapatkan platform android. ciri yang dibentangkan di antivirus android agak lengkap, seperti anti-spam, hubungi blockerg, perlindungan daripada malware, spyware dan sebagainya.

Kaspersky Mobile Security boleh didapati di versi yang dibayar dan terdapat juga versi percuma, untuk kalian yang berminat turun sila mengarahkan di ini juga di Google Play Store .

3. Avira Antivirus Security
Kebolehpercayaan Avira untuk melindungi sistem kompiuter tak wajib ragu-ragu. Pasanya Antivirus rasmi telah mencatatkan skor yang sempurna perlindungan 100% untuk Android tanpa sebarang kesilapan virus pengesanan tiada.

Reka bentuk sejuk, responsif, minimalis, dan prestasi perlindungan yang boleh dipercayai menjadikan Avira Mobile Security layak kepercayaan kalian untuk melindungi HP Android ancaman malware atau virus yang berniat Dursila.

4. Norton Mobile Security Lite
Norton Mobile Security Lite Yaitu satu antivirus untuk android yang boleh menokok utama kalian untuk mendapatkan HP android kalian terhadap pelbagai virus dan malware.

Ciri yang ditawarkan oleh norton lite keselamatan mudah alih cukup lengkap Bagaikan anti-kecurian, mengimbas dan mengeluarkan Software yang mengandungi virus dan malware. Walau bagaimanapun norton hanya menyediakan percubaan percuma selama 30 hari untuk semua ciri-ciri premium.

5. 360 Mobile Security
360 Mobile Security telah antivirus yang terbaik di 2013an tahun lalu dengan skor perlindungan mencecah sehingga 99.9%. Nilai Itu Yaitu nilai tertinggi banyak antivirus yang diuji di masa itu.

Saiz antivirus percuma untuk android satu ini, 360 Mobile Security boleh Jadi pilihan yang sesuai untuk melindungi sistem Android.

Maka Antivirus terbaik untuk Android untuk memaklumkan kepada kalian. Jangan memandang rendah perkara-perkara yang kecil, termasuk virus di telefon pintar Android kalian. Sesungguhnya kalian tak mahu ia bila haiwan kesayangan kalian disarangi telefon pintar android atau didiami oleh virus nakal? Oleh itu, gunakan Disorientasi satu pplikasi antivirus android paling kuat untuk melindungi di atas.

Tags: memuat turun antivirus untuk android, antivirus untuk android, antivirus untuk jeli kacang android, antivirus untuk android sudah di akar, wajib antivirus untuk android, antivirus android, muat turun antivirus untuk android percuma , muat turun antivirus untuk android apk

ditetapkan antivirus Android Best Dan Percuma Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Set Terbaik Dan Percuma Android Antivirus temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP