Ini Yaitu Android App Untuk Kanak-kanak mewarna New

Permohonan android mewarna untuk kanak-kanak - Adakah terdapat kanak-kanak di rumah yang suka bermain alat Android? bila benar, maka kita menggalakkan mereka untuk memainkan Software pendidikan yang bagus untuk pembangunan. Disorientasi seorang daripada mereka Yaitu android app pewarna yang direka sesuai untuk mereka.

Sesungguhnya kita dengan ibu bapa mempuyai tutorial yang berbeza untuk melonjakkan semangat pembelajaran dan perkembangan bayi. android pewarna Software untuk kanak-kanak kita boleh memakai ini Bagaikan pembalajaran medium untuk melatih pertumbuhan otak kanak-kanak.

Inilah Software Android Mewarnai Untuk Anak Terbaru
di asasnya dan realitinya Yaitu bahawa imej-imej boleh didapati dengan cara meluas kepada permohonan itu di bentuk kartun, gambar kereta, motosikal, basikal, haiwan, rumah dan banyak lagi yang membuat anak kita Jadi lebih berminat dan semangat di memainkan permainan. Nah untuk itu, ELBAIHAKI Website akan merefrensikan beberapa Android app untuk mewarna kanak-kanak terbaik yang kita boleh memuat turun dengan cara percuma di Google Play Store . Berikut Yaitu maklumat lanjut.

Senarai Android Apps untuk kanak-kanak Mewarna Popular


1. Kanak-kanak mewarnai Fun
Pemakaian anak pertama dan tak Anemia menarik Yaitu mewarnai Fun. Satu permohonan yang sesuai untuk kanak-kanak yang suka warna pelbagai gambar. Bukan hanya mewarna itu, anak kita akan mendapat pengetahuan mengenai nama-nama warna yang digunakan. Kelebihan dan ciri-ciri permohonan ini, yang Bisa memasukkan gambar atau imej yang telah dicelup ke di bingkai.

2. mewarnai Page
mewarnai Page atau Page mewarnai Yaitu Software pewarna yang boleh melatih pertumbuhan kanak-kanak. Bayi hanya mengadu wajib mengetik dan pilih imej yang dia mahu cat. Mewarnai Page di kesan seperti cat berus, bungkusan warna dan lakaran, supaya imej yang berwarna lebih antraktif.

3. Pewarna: Puteri
Permainan kanak-kanak ini mungkin sesuai untuk kanak-kanak perempuan, kerana seperti namanya, Pewarna: Princess Yaitu permainan pewarna istana puteri. akan tetapi budak lakipun juga boleh mencubanya. Terdapat banyak gambar pilihan puteri untuk warna di permainan ini. Sebaik sahaja berwarna, imej yang begitu ia boleh digunakan Bagaikan kertas dinding, bagaimana untuk disimpan di kad SD, atau diedarkan kepada rakan-rakan kanak-kanak itu. (Lihat juga: 5 Best Android Permainan Wanita 2015 )

4. Anak-anak Doodle - Color & Draw
Kids Doodle Yaitu permainan pewarna yang paling lengkap yang terkandung di Android. Kedudukan Itu agak tinggi dan telah dimuat turun oleh berjuta-juta orang. Banyak jenis alat warna yang boleh digunakan di permainan ini, yang terdiri daripada pensel berwarna, berus cat, krayon, semburan, untuk animasi seperti bintang, hati, bunga api, dan sebagainya. Biarkan anak kita kekreatifitasan tercurahkan melalui permainan ini menarik.

5. Kea Coloring Book
Serupa seperti Ginkgo Paint, akan tetapi banyak lagi mempunyai alat untuk mewarna, seperti berus, pensil, komposisi warna yang lebih pelbagai dan banyak lagi.

6. Toddler Coloring Book
Toddler Coloring Book Yaitu Software pewarna Yaitu sangat mudah untuk digunakan anak kita. imej Disugunkan juga boleh diwarnakan dengan memilih warna yang boleh dilayari di antara kedua-dua pihak. Kanak-kanak hanya wajib memilih imej dan setelah itu sesuai dengan warna apa yang paling sesuai untuk digunakan untuk imej.

7. Ginkgo Paint!
Permohonan Ginkgo Paint! Yaitu Software pewarna Yaitu sangat mudah dan mudah untuk digunakan. Pertama mungkin kita boleh memperkenalkan Software ginkgo ini di anak kita.

8. mewarnai Yuk
pewarna Permohonan Mari kita sukar sedikit bila tak biasa dengan memegang tetikus, apabila permohonan sebelum ini kita hanya wajib memilih warna dan klik di kawasan yang yang kita mahu di beriwarnai, akan tetapi di versi ini kita mempunyai mengarsirnya perlahan-Tanah.

9. Kanak-kanak Lukisan Coloring Book
Kanak-kanak boleh membangunkan kebolehan kognitif mereka melalui permainan pewarna. Dan satu permohonan akan merosakkan dia. Anak kita dengan mudah boleh terus memberi warna kepada lukisan yang disediakan oleh gerak hati, walaupun dia Anemia biasa dengan skrin sentuh. Berehat, anak kita akan Berguru untuk mengenali warna yang biasa dengan Software pewarna ini.

10. PicsArt untuk kanak-kanak
mewarna Android App untuk kanak-kanak ini mempuyai beberapa kategori seperti haiwan, burung, kapal terbang dan kenderaan lain-lain. imej yang dipilih, boleh dengan mudah diwarnakan dengan memakai alat-alat yang di sebelah di editor. Permohonan PicsArt Untuk Kid mempunyai bunyi muzik yang sangat lucu yang akan menambah semangat kanak-kanak untuk Berguru untuk menarik.

11. Berguru Mewarna - Kanak-kanak cat
Mari kita membawa anak kita untuk mewarnakan gambar dengan ciri-ciri pensel warna, krayon pensil didapati di peranti Android. Membangunkan kesenian dan kreativiti kanak-kanak dengan mewarna pelbagai imej seperti Boga, haiwan, dan lebih dengan permohonan ini.

Lihat juga:
  • 4 Permainan Android Kids Panduan dan terbaik
  • Software Permainan Pendidikan Kanak-kanak di Android yang terbaik
Maka permohonan android mewarna untuk kanak-kanak yang kita boleh memuat turun dengan cara percuma di Google Play Store . Tetepa perkembangan kanak-kanak dukungan dengan permohonan edukitf ini. Semoga anak-anak membesar Jadi kanak-kanak pintar!

Ini Yaitu App Android Untuk Kanak-kanak mewarna terkini Rating : 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Ini Yaitu Android App Untuk Kanak-kanak mewarna New temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP