3 Best Android Permainan Memasak Permainan

Memasak Permainan Android - dengan cara Generik, tak semua orang suka memasak. Kerana bila ia tak buruk, maka tiada siapa yang akan mahu makan. Lebih-lebih lagi kaki, jelas juga tak akan dimakan.

Oleh itu ELBAIHAKI Website akan sentiasa memahami keperluan pemabaca setianya. Pasti kalian memerlukan nama memasak senaman, bukan? Originally sila ambil perhatian hanya bahawa senaman ini, kalian boleh Berguru sambil bermain memasak permainan android yang tak lama lagi kita sedang mengkaji.

melalui memasak permainan untuk android , tak kira mahu masakan lazat atau tak, matang atau Hirst namun ia bukanlah orang yang sebenar yang akan merasainya. Nah di sini pertama yang tacks tembaga, Permainan yang android dengan kategori permainan memasak terbaik yang kalian boleh cuba.

3 Game Permainan Memasak Android Terbaik

3 Permainan Memasak Permainan Android Ringan dan Paling

1. Memasak Mama Seasons
Tiada yang lebih menarik dan menyeronokkan daripada Berguru untuk memasak dengan mommy sahaja (kecuali dengan teman wanita huh). di satu permainan ini memasak, mama mengajar kalian bagaimana neraka kalian akan memasak yang bagus dan benar. Bermula daripada mencincang, menggoreng, roll, kulit dan kawalan permainan lebih menarik permainan ini tak kekal hanya di skrin sentuh sahaja (seperti paip, sapu dan lain-lain). akan tetapi permainan ini hanya memakai kawalan kecondongan, yang bermaksud bersedia untuk pukul Telefon Android kalian di apabila-apabila.

2. Dr. Panda Restaurant
, iaitu, seperti pepatah Menyebut bahawa pembelajaran tak mengenal usia. Jadi tak kira semasa memasak permainan dimaksudkan untuk orang-orang yang berumur 5 tahun ke bawah, kalian sudah dewasa juga Bisa bermain tanpa sebarang masalah. Dengan grafik yang sangat lucu dan menarik, kalian akan bermain Bagaikan Panda yang menguruskan restoran.

Bukan sahaja memasak hanya kalian boleh lakukan. akan tetapi kalian juga boleh menetapkan jadual, membersihkan peralatan makan dan juga memberi makan kepada tetamu yang datang untuk restaurantmu.

3. Berdiri O'Food 3
Ia Yaitu sukar apatah lagi berdiri O'Food di senarai permainan terbaik permainan memasak ini. Kerana permainan ini Yaitu permainan memasak satu meruapakn yang telah berada di sana dari 2008an itu.

Genre beliau tak dimasak sepenuhnya akan tetapi lebih kepada pengurusan masa (set masa) dengan tema Boga. Dijamin apabila kalian bermain permainan ini, semua tepu akan hilang serta-merta.

Lihat juga:
  • set Permainan Facebook Best Apabila Ia
  • Android Permohonan terbaik Online 2015
Oleh itu beberapa ulasan mengenai terbaik permainan memasak permainan yang tak sengaja kita berkhidmat untuk pemain yang benar. Untuk mendapatkan permainan Adroid yang terbaik ke atas, kalian hanya pergi ke Google Play Store setelah itu taipkan di medan carian Perkataan kunci permainan sepadan berakhir. Nasib bagus dan menikmati keseronokan memasak, gembira memasak ya!

Tags: memasak permainan kek hari Jadi, permainan memasak sara, pizza permainan memasak, memasak permainan ais krim, kek memasak permainan span, burger permainan memasak, permainan memasak nasi goreng, permainan memasak Boga, memasak permainan kek hari Jadi, permainan berpakaian, permainan memasak kek, memasak permainan ais krim, pizza permainan memasak, memasak permainan barbie, permainan memasak sara, kek permainan memasak

3 Best Android Permainan Memasak Permainan Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 3 Best Android Permainan Memasak Permainan temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP