5 terbaik Software Android panggilan video

5 Software terbaik Android video memanggil


rangkaian data mudah alih secepat teknologi 3G dan di ini 4G, Aplikasi panggilan video telah Jadi agak popular tutorial untuk berkomunikasi dengan seseorang melalui telefon bimbit. Ia membolehkan kalian untuk berkomunikasi dengan orang bersemuka di panggilan video.

bila kalian mempunyai telefon Android dengan kamera depan dan berjalan di 3G rangkaian / 4G atau rangkaian Wi-Fi, Jadi kalian boleh mudah membuat panggilan video percuma. Untuk membuat panggilan video percuma, kalian mesti mempunyai Software yang disokong untuk melaksanakan panggilan video di telefon bimbit kalian.

Berikut Yaitu beberapa Software yang terbaik dan bebas untuk menjalankan panggilan video di Android.

1. Skype


Software Skype syak padanya satu permohonan yang terbaik video panggilan didapati di semua platform utama termasuk Android. Kebanyakan kalian mungkin sudah biasa dengan permohonan ini panggilan video Skype.

Permohonan ini boleh bekerja di kedua-dua telefon atau mengambil gambar di hadapan kamera atau di belakang kamera di panggilan panggilan dan video semua Yaitu percuma. kalian boleh membuat panggilan panggilan video di telefon Android dengan senegara Software Skype. Selain daripada fungsi pemilikan panggilan video Skype, kalian juga boleh membuat panggilan dengan suara dan juga panggilan ke talian tetap atau nombor telefon mudah alih dengan membeli kredit Skype untuk agak lebih murah.

Ciri-ciri Skype lain:.
- Menghantar dan menerima mesej serta-merta percuma messanging lain
- hantar gambar, video dan fail dari pelbagai saiz percuma
-. Berkongsi detik-detik istimewa kalian dengan video mesej percuma dan tanpa had melalui Skype

2. Yahoo Messenger untuk Android

app rasmi daripada Yahoo boleh didapati untuk telefon Android Yaitu sempurna bila rakan-rakan kalian, rakan-rakan atau keluarga memakai perkhidmatan e-mel Yahoo. Maka Software ini Yaitu pilihan terbaik untuk digunakan di panggilan video di telefon Android kalian.

Seperti Skype, Yahoo Messenger juga menampilkan panggilan suara, mesej teks dan panggilan antarabangsa murah. kalian juga boleh menghantar gambar, video dan berbual dengan rakan-rakan kalian di sambungan Facebook kalian dengan permohonan ini.

Yahoo Messenger ciri-ciri:
- SMS International Percuma
- Chat dengan rakan-rakan berada di Facebook

3. Line - panggilan percuma dan mesej

Line Yaitu Disorientasi satu Software mesej Genjah yang Yaitu yang paling popular, termasuk Pemakai lebih daripada 380 juta di seluruh dunia dan boleh didapati di semua platform mudah alih sistem operasi utama, termasuk Android, iOS, Windows telefon dan Blackberry.

Permohonan ini Yaitu besar di ini menyokong video panggilan membantu kita berhadapan muka komunikasi dengan rakan-rakan, rakan-rakan atau keluarga. Panggilan video yang disokong oleh lebih daripada menerusi rangkaian 3G dan Wi-Fi, dan Pemakai boleh bertukar antara video dan audio di apabila-apabila masa semasa panggilan.

Ciri-ciri yang menarik talian Yaitu bahawa kalian boleh menambah rakan-rakan di pelbagai tutorial seperti ID berukar atau melalui kod QR.

Ciri-ciri garisan lain:
- kalian boleh mengemas di ini status kalian di aktiviti kalian dengan cara bertulis,
Foto dan lokasi kalian.
-. terdapat pelbagai jenis pelekat comel dan menyeronokkan di chat

4. ooVoo - Text, Suara & Video Call

ooVoo Yaitu satu Software yang membantu kalian untuk membuat panggilan video dengan rakan-rakan dan keluarga memakai video dan audio berkualiti tinggi. Permohonan ini boleh didapati di platform telefon hampir semua mudah alih dan sistem operasi desktop.

Seperti lainnyam app ooVoo juga menyediakan ciri-ciri chat, panggilan telefon, panggilan video percuma memakai 3G, 4G atau sambungan Wi-Fi. Software ini juga bersepadu dengan Facebook dan Twitter, Jadi kalian berbual dengan rakan-rakan kalian memakai rangkaian sosial. Bahagian yang terbaik daripada Software ini, kalian boleh membuat panggilan video dengan cara berkumpulan sehingga 12 orang sekaligus.

ooVoo Fitr berkata:
- Video dan Mesej
- berwarna-warni, penapis kreatif untuk panggilan video dan video

5. Tango - percuma Rasul & panggilan video

app Tango juga Software panggilan video terbaik untuk Android. Permohonan ini menyediakan panggilan video dan panggilan suara yang bermutu tinggi "percuma" . tak seperti panggilan video Software yang lebih, Tango tak memerlukan kalian untuk log masuk ke Software di panggilan, Jadi kalian akan lebih mudah untuk berkomunikasi dengan rakan-rakan dan keluarga.

Tango juga memberi tumpuan kepada rangkaian sosial, di mana kalian boleh menghantar mesej dengan siri kartun lucu dan menyeronokkan, berkongsi gambar dan juga mencabar rakan-rakan kalian di permainan semasa panggilan. Software ini boleh didapati untuk Android, iOS dan Windows Phone

lain Tango Ciri-ciri:.
- kalian boleh mendengar trek di Spotify
- Edit gambar dan berkongsi dengan rakan-rakan
- Cari semua imej dan video di galeri
- memainkan mini-permainan atau berkongsi foto semasa panggilan

jawatan yang berkaitan:

[


Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 5 terbaik Software Android panggilan video temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP