Best Software keyboard Android

app Android keyboard

Software keyboard android terbaik
papan kekunci lalai disediakan dengan cara lalai di Android Yaitu cukup bagus untuk menaip mesej, akan tetapi ia masih tak mempunyai beberapa ciri-ciri yang ditawarkan oleh beberapa Software keyboard pihak ketiga untuk Android. bila kita sedang Menelusuri alternatif kepada Software papan kekunci di Android, kita telah datang ke tempat yang betul. Di sini, saya telah menyenaraikan 9 app keyboard terbaik untuk Android yang akan menyediakan beberapa ciri-ciri baru dan pengalaman menaip yang lebih bagus yang baru.

SwiftKey Keyboard

SwiftKey keyboard Yaitu Disorientasi satu Software keyboard popular paling Android menawarkan menaip teks ramalan dengan pengalaman yang hebat dan pantas. Ia dianggap Bagaikan Software keyboard dan ketepatan terbaik boleh didapati untuk telefon Android dan tablet.

SwistKey mempunyai ciri-ciri untuk Berguru bagaimana kita memanfaatkan media sosial seperti Gmail, Twitter, Facebook, mesej teks dan Website untuk melonjakkan teks ramalan. Software ini akan menyegerakkan Glosarium peribadi pilihan bahasa kita di semua peranti Android kita memakai perkhidmatan awan diri mereka sendiri. kita juga boleh memakai sapu input untuk menaip Keseluruh ayat di satu kali kejadian dengan menaip di papan kekunci.

Permohonan ini di ini menyokong lebih daripada 60 bahasa yang berbeza dan di ini boleh didapati dengan cara percuma untuk dimuat turun di Google Play Store.

papan kekunci Swype

keyboard android
app keyboard Swype Yaitu yang tertua daripada semua semua Software Android pihak ke-3 kaedah Swype papan kekunci popular dengan menaip di papan permainan dengan Dinamis dari satu huruf ke huruf lain, atau lebih dikenali Bagaikan sapu. bila kita selalu memakai sapu untuk menaip maka Software ini Yaitu sesuai untuk kita, kerana dengan satu jari dan luncurkan jari kita dari huruf ke huruf yang dengan mudah boleh membentuk Ungkap.

Bagaikan SwiftKey, permohonan itu juga menyediakan ciri teks ramalan dan menyesuaikan tutorial kita slaid keyboard. Swype juga membolehkan tugas-tugas Andau ntuk menaip dengan Genjah, seperti Copy, Cut, Paste dan menyekat semua teks yang kita hendak salin atau memadam dengan jari kita di papan kekunci hanya menggerkan.

Software Swype untuk tablet boleh didapati dengan dua kaedah yang berbeza mod sepenuh lebar dan mod compat. mod lebar penuh Yaitu lebih sesuai untuk menaip dengan kedua-dua tangan apabila mod compat Yaitu lebih sesuai untuk menaip dengan jari kita tergelincir.

Dengan adanya banyak ciri-ciri, Swype menyediakan Software dengan tema paparan baru. Pemakai boleh Mengakses 10 tema yang berbeza untuk menukar rupa papan kekunci di papan kekunci kelihatan menarik. Walau bagaimanapun, permohonan ini tak boleh didapati dengan cara percuma kita wajib membeli terlebih Dulu sebelum menggunakannya, akan tetapi ia boleh didapati versi percubaan selama 30 hari, bila kita mahu untuk mencubanya terlebih Dulu sebelum membeli.

Pergi Keyboard

Software go keyboard android
Pergi keyboard Yaitu Software keyboard untuk Android telah dibangunkan oleh pasukan dibuat di Software Go Launcher Jadi popular. bila kita sedang Menelusuri untuk Software keyboard sangat disesuaikan kepada rupa peranti Android kita, mungkin Pergi Keyboard di ini. Oleh kerana Software ini menyediakan topik yang akan dipilih 140 dan dilengkapi dengan 800 emotikon percuma yang membuat pengalaman menaip yang lebih menyeronokkan dan menarik.

Satu lagi kelebihan dimiliki oleh Go Keyboard Yaitu suatu Software yang membolehkan kita untuk menyesuaikan saiz saiz ketinggian papan kekunci, latar belakang dan fon. Software ini menyokong lebih daripada 60 bahasa dan kita boleh bertukar dari satu bahasa kepada bahasa yang lain di masa yang singkat. Software percuma membolehkan kita dengan mudah bertukar-tukar antara susun atur yang berbeza keboard dengan berpindah ke sebelah kiri atau kanan. keyboard ini juga boleh disembunyikan dengan menolak untuk hilang.

Google Keyboard

Google Keyboard Yaitu seorang pegawai app keyboard Android mempunyai ciri standard dengan semua peranti Android boleh didapati dengan cara percuma.

Google Keyboard juga menawarkan banyak ciri-ciri menarik seperti pengecaman pertuturan, ramalan teks dan sokongan untuk emotikon. Permohonan ini juga menyokong ciri untuk sapu jari kita dari satu huruf ke huruf lain. Permohonan ini juga menyediakan pilihan 26 bahasa. Kelemahan hanya untuk Software ini Yaitu hanya boleh didapati untuk Android berjalan di Android versi 4.4 versi KitKat.

TouchPal Keyboard

TouchPal Keyboard Yaitu Software keyboard terbaik yang mempunyai banyak ciri-ciri adat. Semua ciri-ciri canggih seperti menaip gerakan, meramalkan, auto, sokongan pelbagai bahasa (70 bahasa), dan lain-lain boleh didapati di Software percuma ini.

TouchPal juga dilengkapi dengan pengesan untuk menaip, ia Yaitu bermanfaat untuk menganalisis kelajuan menaip kita dan memberi kita statistik untuk memperbaikinya . Bagaikan Software papan kekunci, kita boleh melaraskan saiz papan kekunci di menu di Software yang dipasang terlebih Dulu.

papan kekunci Multiling

aplkasi keyboard multiling
Multiling Keyboard Yaitu suatu Software yang membolehkan kita memasukkan bahasa yang lain di peranti Android kita. Permohonan ini Yaitu sangat bermanfaat untuk orang dengan bahasa pertama bukan teras Bahasa Inggeris. kita boleh dengan Genjah bertukar antara bahasa dengan menukar dengan Genjah kepada ruang utama.

Multiling sokongan papan kekunci untuk pelbagai bahasa, akan tetapi di menambah bahasa yang kita mahu, kita wajib memasangnya sebelum digunakan dengan cara lalai. Selepas kita memasang Software yang kita perlukan untuk Multiling barangan Keyboard Main untuk Menelusuri bahasa yang kita mahu untuk menambah Software.

Satu ciri yang menarik Software ini Yaitu untuk menyokong Software dengan menggerakkan jari menaip di papan kekunci. kita boleh sapu ke bawah untuk menyembunyikan papan kekunci, leret ke kanan untuk menukar mod susun atur, dan sebagainya.

Keyboard Hacker

Hacker Keyboard Yaitu Software penggantian keyboard dengan cara percuma direka untuk meniru sepenuhnya papan kekunci fizikal, Jadi kita tak wajib Berguru susun atur papan kekunci baru dan kesukaran untuk menaip.

Serupa seperti papan kekunci standard, mempunyai Ctrl, Tab, Alt, Esc dan kekunci anak panah. Ini amat bermanfaat untuk mereka yang bekerja dengan penyulitan di telefon atau tablet mereka. Satu perkara yang Anemia Software ini tak menyediakan teks ramalan dengan betul. Jadi, bila kita biasanya bergantung kepada ciri ramalan teks di Software automotif Makaya mungkin tak sesuai untuk kita.

Thumb Keyboard

Thumb Keyboard Yaitu Software keyboard fleksibel, memperkenalkan revolusioner dan kreatif tersedia "Split" antara muka untuk Android tablet dan telefon Android. Seperti namanya, penggunaan papan kekunci ini boleh dibahagikan kepada dua, Jadi kita boleh mencapai semua huruf hanya dengan memakai jari kita. kita juga akan mendapati susun atur standard, yang kita boleh menukar dengan menekan butang yang disediakan di tengah-tengah ruang utama.

kita juga boleh melaraskan saiz papan kekunci untuk saiz skrin. kita juga boleh menukar keyboard tema paparan bila kita bosan. Software ini datang dengan lebih daripada 25 tema yang berbeza supaya kita boleh memakai semua direka mengikut keperluan kita.

Thumb Keyboard Yaitu Software keyboard untuk membayar, akan tetapi Disorientasi satu Software keyboard terbaik boleh didapati untuk Android, Jadi ia mungkin berbaloi untuk mencuba

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Best Software keyboard Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP