Tips: Bagaimana untuk melonjakkan prestasi Samsung Galaxy S4 Mini

Bagaimana untuk melonjakkan prestasi Samsung Galaxy S4 Mini

beberapa hari yang lalu saya berada di rumah dan kawan-kawan saya mengadu bahawa Samsung S4 telefon bimbit mini, yang dia terpaksa bekerja dengan perlahan-Tanah, manakala penggunaan standard . Apabila saya cuba untuk menjalankan membersihkan fail sampah di masih berasa sedikit lebih Genjah juga, akhirnya saya telah mencuba beberapa tips untuk memperbaikinya dan hasil yang kalian Samsung S4 saya kecil untuk Jadi lebih Genjah.

Jadi semua saya menghantar hanya satu tips untuk melonjakkan prestasi Samsung S4 mini sapa tau di artikel ini boleh membantu membuat kawan. . Sebelum melaksanakan langkah-langkah ini kalian wajib membersihkan semua fail sampah dan Software yang sedang berjalan berhampiran dengan melaksanakan mini Samsung Galaxy S4 Yaitu lebih ketara

Begini caranya:

Langkah 1:


ke menu tetapan kalian S4 telefon mini. setelah itu di menu seperti gambar di atas

Langkah 2:.


untuk menu peranti, tatal ke bawah sehingga kalian menemui Ungkap "Membina Nombor" seperti di atas dan menaip beberapa kali. Langkah ini Yaitu untuk Mengakses menu "Pilihan pemaju".

Langkah 3:


Apabila menu "Penerbit pembangunan pilihan "Mengakses kalian pergi ke" pilihan pemaju "dan slaid skrin ke bawah untuk Menelusuri tetapan animasi seperti di sebelah kanan. setelah itu ditetapkan dari 1x kepada 0.5x Animasi untuk melonjakkan prestasi Dinamis Samsung S4 Mini.

akan tetapi bila kalian mahu lebih Genjah kalian boleh Menghentikan animasi dengan memilih tetapan "Off" setelah itu animasi Bagaikan tayangan slaid, dan lain-lain akan mati di jumlah akan tetapi meningkat prestasi yang lebih Genjah sedikit. akan tetapi saya fikir ia Yaitu lebih bagus di set ke 0.5x lebih Genjah menonjol di luar akan tetapi tak merendahkan jauh lebih bagus untuk melihat animasi yang digunakan

Kesimpulan:.

Langkah saya diuji telefon di kawan-kawan saya dan benar-benar berasa lebih ringan apabila menjalankan Software di Samsung S4 Mini, akan tetapi saya tak cuba di Samsung Galaxy S4. akan tetapi ia kelihatan tips-tips untuk melonjakkan prestasi Samsung Galaxy S4 Yaitu Serupa

Related posts:.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Tips: Bagaimana untuk melonjakkan prestasi Samsung Galaxy S4 Mini temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP