Best Android Emulator untuk PC


Android Yaitu sistem paling biasa di set mudah alih hari ini dan telah banyak ciri-ciri, kedua-dua Yaitu rendah dan kanan . perkara yang bagus mengenai Android Yaitu luar boleh dijalankan di operasi kakak peranti mudah alih , android juga berjalan di komputer dengan simulator betul . Sekiranya kalian ada komputer lama-sekolah atau komputer riba dan mahu menukar kepada lebih bermanfaat, kalian boleh menukar rupa Android.

mempunyai banyak simulator Android percuma untuk Windows akan tetapi hanya beberapa daripada mereka boleh patut jangkaan kami . di bawah di sini Yaitu senarai simulator Android PC Windows .

1. BlueStacks

BlueStacks telah Jadi Disorientasi satu simulator Android terima Afeksi terbaik pemasangan mudah dan keupayaan untuk memasang Android Software pihak ketiga dengan beberapa klik . Emulator ini termasuk paling siap daripada simulator daripada dan tempat yang sesuai bila kalian wajib simulator Android untuk menjalankan Software dan bermain Android permainan .

Seperti yang kita katakan sebelum BlueStacks di ini di fail Yaitu boleh dipasang langsung , dan bukan Bagaikan program tak keperluan alat maya pihak ketiga .

2. Andy

Andy OS Yaitu simulator Android , itu sahaja tak seperti kebanyakan daripada simulator yang lain tawaran atasan seperti sokongan skrin sentuh . Kami wajib memasang VirtualBox Sistem dan serahkan dipasang dengan cara automatik akan memasang Oracle VM bila kalian tak ada dipasang di komputer kalian .

pemasangan mungkin sedikit mengambil bila kalian memakai komputer dengan spesifikasi lebih rendah. Selepas pemasangan lengkap dia bertanya reboot maka kalian menyediakan untuk memakai Andy OS .

3. Genymotion

Genymotion Yaitu yang terbaik bila Menelusuri simulator Android siap . di Genymotion simulator kalian keperluan untuk mendaftar di laman web mereka dan melalui pengesahan e-mel kalian . Like Andy Genymotion memakai VirtualBox Yaitu akan digunakan oleh simulator kepada buat VM .

4. YouWave

YouWave Android simulator Yaitu pilih untuk Pemakai unused komputer dengan spesifiaksi kanan . tak seperti simulator yang lain YouWave boleh dipasang dan menjalankan di konfigurasi PC kos ada masalah . Selain simulator ini Sokongan Android lagi permainan dan muka digunakan - kepada -. Yaitu mudah untuk digunakan
[kalian boleh memasang Software memakai menetapkan APK atau langsung daripada PlayStore dan memuat turun Software . Permohonan YouWave tak sepenuhnya percuma, akan tetapi kita berada di tempoh yang mencuba selama 10 hari dan setelah itu membayar.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Best Android Emulator untuk PC temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP