Bagaimana kaedah pembayaran yang jelas dan selamat Play Store

Bagaimana kaedah pembayaran yang jelas dan selamat Play Store

Hi. . rakan klikdroid, di artikel sebelum ini saya berkongsi bagaimana untuk bagaimana untuk membeli Software di Store permainan dan Membolehkan Kawalan Ibu Bapa. Mudah-mudahan artikel sebelum menolong kita, tak ada masalah untuk membeli Software di Gedung Play atau melalui kad kredit atau melalui denyutan.

Sebaik sahaja kalian mampu untuk membeli Software, kali ini saya ingin berkongsi bagaimana untuk mendapatkan dan menghapuskan kaedah pembayaran yang berdaftar.

menunjukkan? Dengan tips ini, di kedai Google Play, kalian boleh lakukan dengan keselamatan Perkataan laluan apabila membeli Software, permainan, buku, atau filem. Ini Yaitu untuk mengawal daripada pengambilalihan di kedai Google Play tanpa kebenaran kalian Yaitu pemilik kad kredit atau Bagaikan pemilik telefon pintar.

Selain kaedah pembayaran yang selamat, di artikel ini saya akan berkongsi bagaimana untuk menghapuskan kaedah pembayaran ke akaun Google kalian.

Bagaimana untuk membuang kaedah pembayaran bukan sahaja oleh mengapus boleh Bermain data permohonan Store di pengurusan permohonan, kerana kaedah pembayaran ini Yaitu berkaitan dengan akaun Google kalian kalian. Walau bagaimanapun kalian tak wajib memadam akaun kalian bila kalian hanya mahu mengeluarkan kaedah pembayaran tunggal. Begini caranya.

Pembayaran Selamat Store Kaedah Play

Dulu Mengakses Software Play Store, dan masukkan tetapan atau memasang permainan di kedai-kedai. Seperti yang ditunjukkan di rajah di bawah.

tips mengamankan metode pembayaran Play Store

setelah itu, tatal ke bawah sehingga kalian Menelusuri permintaan bertulis untuk membeli sahih, setelah itu pergi ke menu, Jadi ternyata menu dengan tiga pilihan:

1. Sentiasa benarkan Perkataan laluan
2. Hanya setiap 30 minit
3. tak menghidupkan di semua. Bagaikan contoh, seperti yang ditunjukkan di bawah.

Mengatur keamanan metode pembayaran Play Store

setelah itu pilih pilihan 1 untuk membolehkan Perkataan laluan yang kalian boleh tetapkan akan digunakan untuk membuat apa-apa permohonan pembelian, permainan, filem atau buku digital di kedai permainan.

Selesai Play Store sekarang kalian telah mendapat Perkataan laluan keselamatan untuk sebarang pembelian di kedai permainan.

Menghapuskan kaedah pembayaran Play Store


Seperti yang saya katakan di data Software Play Store dengan memotong pengurus permohonan itu tak akan Bisa menghapuskan data kad kredit didaftarkan di bil Play Store Google.

Kerana kaedah pembayaran yang kalian gunakan Yaitu didaftarkan di di akaun Gmail kalian, akan tetapi jangan bimbang kalian masih boleh memadam kad kredit data, mengikut tips yang berikut:

  1. Buka penyemak imbas di telefon pintar kalian atau lain-lain Google Chrome
  2. setelah itu laman web> pembayaran [dot] google [dot] com (menggantikan [dot ] dengan titik a)
  3. setelah itu log masuk ke akaun Gmail kalian yang mempunyai kaedah pembayaran di kedai mainan
  4. untuk menu di bahagian atas kanan skrin pemasaran 3 garis mendatar
  5. Pilih kaedah pembayaran

tips Menghapus Metode Pembayaran Play Store

setelah itu akan datang kaedah pembayaran yang telah disenaraikan, pilih dan alih keluar kaedah pembayaran yang kalian mahu padamkan. Selesai, di ini Yaitu kaedah pembayaran di Google Play tak ada lagi.

Related posts:



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to Bagaimana kaedah pembayaran yang jelas dan selamat Play Store temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP