6 Audio Editor Software untuk Android

app

6 Audio Editor untuk Android

Dengan kemajuan teknologi hari ini, hampir setiap semua orang memakai hijau Android robot, kamera dan video ciri-ciri yang di ini merupakan ciri yang pasti dikongsi oleh semua telefon pintar, menjadikan ia mudah untuk menangkap mana-mana masa, apabila-apabila masa dan di mana sahaja dengan mudah.

Tangkap video sudah pasti sangat menyenangkan, akan tetapi Android telefon pintar tak dilengkapi untuk mengedit bunyi di keputusan video rakaman. Mujurlah Google PlayStore ada Software pihak ketiga untuk mengedit audio dari rakaman video kita. Supaya rakaman video yang kita akan Jadi masa depan yang unik dan menarik. di artikel ini, kita akan membincangkan permohonan terbaik penyuntingan bunyi rakaman kita.

6 Software editing audio untuk Android terbaik


1. Muzik Pocket Pro

audio editor android
Software pro Pocket band No. 1 di senarai permohonan ciri-ciri penyuntingan audio. Dengan Software ini, kita boleh dengan mudah membuat kualiti rakaman audio yang berkualiti dengan pelbagai ciri-ciri ada, iaitu, kesan pencampuran synths, gendang dan menambah satu lagi rekod. Selain itu kita juga boleh mengimport fail muzik dari kad SD. Permohonan ini menyediakan kecekapan 125 instrumen dan 35 kesan drum untuk menyunting audio kita. kita boleh merakam sehingga 100MB.

2. Bunyi evolusi

Software editor android ke 2
Audio Evolution Yaitu Disorientasi satu Software yang terbaik di editor berbunyi. Permohonan ini menyediakan banyak ciri-ciri. Selain ciri-ciri yang ada dan multi-track MIDI penjujukan ditambah banyak ciri-ciri yang hebat.

3. Ringtone Maker

Software audio editor untuk android ke 4
Ringtone Maker Yaitu suatu Software yang mempunyai ciri-ciri khas untuk membuat suatu lagu. Seperti membuat panggilan nada, nada dering, penggera dan pemberitahuan fail mp3, mp4, wav atau format-format lain yang serupa. Terdapat juga ciri-ciri salinan / paste dan dipotong, selain itu kita juga boleh melaraskan kelantangan untuk pudar di dan pudar keluar.

4. MP3 Cutter

Software ke 3 audio editor untuk android
MP3 Cutter Yaitu Software yang terbaik di kes rakaman bunyi atau memotong fail audio juga memotong muzik yang boleh kita gunakan Bagaikan nada dering. Selain memotong lagu-lagu, permohonan ini juga menyediakan ciri-ciri untuk menggabungkan pelbagai trek.

5. Media Converter

Software audio editor ke 5
Media Converter membolehkan kita untuk menukar semua jenis fail media di format muzik popular lagi. Ia setelah itu boleh digunakan untuk mana-mana peranti. Format penukaran mp3, mp4, ogg, flv, dan lain-lain

6. Audio Video Cutter

Software audio editor ke 6 android
audio video cut Yaitu suatu Software untuk memotong audio dan video dengan mudah. selain itu kita juga boleh, bila kita hanya mahu untuk mengurangkan bunyi dan akan digunakan Bagaikan nada dering, menyebabkan Genjah, dan mudah untuk digunakan

jawatan yang berkaitan.



Sumber imej: KlikDroid.com
Sorry, the comment functionality to 6 Audio Editor Software untuk Android temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP