Xiaomi redmi 2 Versi Baru Akan Datang di Indonesia

Xiaomi redmi 2 terkini - berita heboh kin lagi datang kepada pencinta Xiaomi di tanah air Indonesia. di usaha untuk meraikan hari Jadi Mi Indonesia Dulu, maka syarikat itu Xiaomi telah dimaklumkan akan membawa redmi 2 generasi baru ke Indonesia, yang masih dengan sokongan RAM 2 GB dan dalaman simpanan kepada 2 GB.

Xiaomi Redmi 2 Terbaru Genjah Dipublikasikan di Indonesia
Sila lihat di imej di atas bocor Mi Indonesia. Selepas kemunculan gambar bocor di Facebook fanpage rasmi Mi Indonesia. Sudah tentu imej-imej ini menggambarkan dua bungkus mi Genjah dengan Perkataan-Perkataan berkata "bila seseorang itu tak cukup". Jelas sekali, ia semakin menunjukkan bahawa telefon pintar redmi 2 terkini akan mempunyai RAM sebanyak 1 GB.
Xiaomi Redmi 2 Terbaru Genjah Dipublikasikan di Indonesia
untuk imej yang kedua menggambarkan enam gelas juga disertakan dengan huruf "G" melintasi keluar dan penggantian huruf "B". Ia sudah tentu menunjukkan bahawa Xiaomi redmi terkini 2 akan datang tak lama lagi di Indonesia dengan storan dalaman yang mencapai 16 GB. Seperti yang diketahui, yang Xiaomi redmi 2 sebelum ini hanya disokong dengan kapasiti 1 GB RAM dan penyimpanan dalaman 8 GB.

Lihat juga:
  • Akhbar rasmi, Samsung Galaxy Nota 5 CDMA di Indonesia
  • Spesifikasi ini iPhone 6 Mandatori Unknown
  • Kebaikan dan Cons BlackBerry Leap wajib diketahui
selain itu, spesifikasi Xiaomi terkini redmi 2 tak akan kelihatan menjalani banyak perubahan. Termasuk dari segi pemproses masih memakai sokongan daripada Qualcomm Snapdragon 410. Dan ia boleh dianggarkan bahawa Xiaomi akan menjual Xiaomi redmi terkini 2 (versi 2GB) dengan tag harga yang tak lebih daripada $ 2 juta . Tunggu dan lihat ya!

Xiaomi redmi 2 Versi Baru Akan Datang di Indonesia Rating : 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Xiaomi redmi 2 Versi Baru Akan Datang di Indonesia temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP