5 Permainan Made in Indonesia Untuk Android dan iOS

Permainan Made in Indonesia - Kita wajib tahu bahawa terdapat begitu banyak permainan asal kerja negara Indonesia, Serupa ada ia Jadi permainan Android dan iOS. Sudah tentu produk permainan negara Yaitu tak Anemia menarik dengan kerja-kerja permainan yang terkenal di dunia, kita tahu.

Nah, di saat ini ELBAIHAKI Website ingin mengesyorkan kepada kita mengenai beberapa Indonesian buatan untuk Android dan iOS yang mesti dipasang di alat kegemaran kita. Jangan bimbang, kerana kami mengesyorkan permainan ini untuk Jadi luar talian.

5 Game Buatan Indonesia Untuk Android dan iOS

Senarai Permainan Made in Indonesia Untuk Android dan iOS Terbaru 2015


1. Chubby Pirate
di permainan ini comel . Octopink Yaitu sotong yang sangat lucu sedang menonton televisyen dan melihat siaran di lanun dengan khazanah itu. akan tetapi tiba-tiba, daripada jatuh dada harta di depan matanya.

Apabila keranda dibuka, ternyata cahaya dari Bandela tiba-tiba menjatuhkan pelbagai objek dari langit. Hmmm .. pelik dan tak benar! Tambahan pula, hanya pemain ara Octopink Dinamis ke kanan dan kiri untuk mengumpul harta yang jatuh dari langit dengan sebanyak mungkin.

2. Pora Tasik Penyelamat
Permainan yang dibuat oleh negara budak sebenarnya diangkat dari keadaan kasar Lake Toba , watak utama Pora di permainan misi memunyai android untuk membersihkan sampah di di tasik.

Pora - seakan-akan ikan penghuni tasik yang boleh mengeluarkan buih dari mulutnya. Well, gelembung Yaitu apa yang akan ditarik balik sampah kotor di dasar Bahari untuk naik ke permukaan. setelah itu unsur-unsur di permainan juga sangat banyak yang kita tahu. Terdapat kira-kira 80 tahap yang akan mencabar kita. Selain itu, Pemakai juga boleh memainkan 4 lokasi tepi tasik yang indah di Indonesia Bagaikan contoh Parbaba, Parapat, Stone Master, dan Tomok. Park

3. Boci Tema: Karnival
Terdapat beberapa jenis interaksi Simel yang boleh dilakukan oleh kanak-kanak untuk meneroka dan eksperimen. Ya, dengan menyentuh objek di paparan, setelah itu akan muncul pelbagai jenis animasi lucu yang akan melayan bayi. akan tetapi dengan konsep kesederhanaan yang dibawa, ia Yaitu permainan yang dibuat oleh kanak-kanak daripada tanah itu lebih sesuai dimainkan oleh kanak-kanak.

4. Feed My Zoo
Permainan karya anak Indonesian Seterusnya Yaitu permainan untuk perlawanan tiga jenis buah yang Serupa. Dengan memadankan tiga jenis buah-buahan yang cukup untuk mengalihkan satu bahagian ke bahagian lain di sebelahnya. bila membentuk satu garis dengan sekurang-kurangnya 3 keping dari jenis yang Serupa, maka buah akan skor untuk pemain. akan tetapi halangan-halangan di permainan ini Yaitu Pemakai buah menusuk mandatori, juga bergantung kepada haiwan yang ada di skrin.

5. tekaan Crisp: Ngabuburit
Watak utama di satu permainan android ini Yaitu seorang budak yang bernama Titok. Dia akan membagikan kita satu keada Asterik-Asterik mana-mana Pemakai di mana-mana soalan yang diajukan. Istimewa untuk Ramadan 2015, permainan ini disokong oleh satu kategori khas yang berkaitan dengan bulan puasa dan Idul Fitri.

kita turun 5 di permainan yang dibuat di Indonesia untuk Android dan iOS sahaja di [1945901million] Google Play Store dengan menaip permainan tajuk di atas. ulasan itu Permainan kanak-kanak di negara ini Indonesia , mungkin bermanfaat untuk orang-orang yang sentiasa disayangi kerja yang setia anak-anak bangsa kita !!!

Tags: pc permainan yang dibuat di Indonesia, permainan yang dibuat oleh Indonesia di dunia, permainan yang dibuat oleh Indonesia untuk pc, muat turun permainan yang dibuat di Indonesia, DreadOut, permainan yang dibuat Indonesia terkenal permainan yang dibuat di Indonesia DJ, permainan yang dibuat di Indonesia untuk android

5 Permainan Made in Indonesia untuk Android dan iOS Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to 5 Permainan Made in Indonesia Untuk Android dan iOS temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP