Baru-baru ini Samsung Galaxy Avant 2015

Samsung Galaxy Avant - Syarikat-syarikat alat terkemuka hari ini, Samsung menerbitkan semula produk terbarunya. Ya, kali ini, mereka melepaskan telefon pintar yang serupa dengan siri Samsung Galaxy S5. Galaxy Avant hampir tanpa perubahan, hanya di belakang badan yang menambah ciri-ciri baru.

Samsung Galaxy Avant menyampaikan Kulit Belakang di belakang badan. Jadi dengan cara Keseluruh, yang satu ini mempunyai ciri-ciri komputer telefon pintar dan ciri-ciri yang agak bergaya. Sistem operasi yang digunakan oleh Samsung Galaxy Avant Yaitu Android KitKat dengan integrasi pemproses Quad Core.

Harga Samsung Galaxy Avant Terbaru 2015

Samsung Galaxy Avant
Samsung Galaxy Avant mempunyai skrin 4.5 inci. Skrin disokong dengan resolusi yang tak terlalu besar yang 960 × 540 piksel. skrin kepadatan yang digunakan sekitar 245 piksel per inci. Hampir da khas kepada spesifikasi skrin digunakan.

Samsung Galaxy Avant juga dikuasakan oleh pemproses Quad-core kelajuan 1.2 GHz. Di mana prestasi telefon itu dipercayai Jadi terima Afeksi agak Genjah untuk menyokong 1.5 GB memori RAM. Dengan ketara, terdapat peningkatan di spesifikasi di benda yg sektor Samsung Galaxy Avant ini.

di sebelah penyimpanan data, Samsung Galaxy Avant membentangkan kapasiti memori dalaman 16 GB. Bukan itu sahaja, Pemakai boleh melonjakkan kapasiti memori. Dengan tips memakai slot ciri microSD atau memori luaran sehingga kapasiti 64 GB.

The multimedia ciri-ciri yang digunakan juga tak sangat menarik, kerana penjual hanya meletakkan kamera utama 5 MP yang disokong oleh ciri-ciri autofocus dan LED flash dengan ciri-ciri tambahan seperti HDR, Panorama, dan lain-lain . setelah itu kamera depan resolusi VGA sahaja.

Kesambungan disepadukan oleh Samsung Galaxy Avant seolah-olah merayu kepada pencinta alat. Oleh itu, produk telefon pintar Samsung mempunyai sokongan rangkaian terkini 4G LTE. Selain 4G, juga disokong oleh 3G, Bluetooth, Wi-Fi, dan banyak lagi. Telefon ini disokong oleh mAh bateri 1800, supaya di hal-hal ketahanan masih agak boleh dipercayai.

Samsung Galaxy Avant
Melihat kepada ciri-ciri komputer dan ciri-ciri yang tak terlalu Lebih akan tetapi masih diperlukan oleh orang ramai. ia Yaitu harga yang berpatutan untuk telefon ini berkisar antara 2-3 juta. Dan ia Yaitu benar sebenarnya, Samsung juga membanderol harga Samsung Galaxy Avant Rp. 2,300,000.00 per unit. Bagaimana, kalian teratarik?

Harga Terkini Samsung Galaxy Avant 2015 Rating: 4.5 Posted By: Mun`im El-Baihaki


Sumber imej: elbaihaki.web.id
Sorry, the comment functionality to Baru-baru ini Samsung Galaxy Avant 2015 temporarily closed. Questions, suggestions or criticism please go to the Contact page.
 

TOP